• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402121107839
  • منبع : نمایندگی سمنان

/برای وطن/

نماینده ولی فقیه در سمنان: خبرها حاکی از شرکت‌ حداکثری مردم دارد

نماینده ولی فقیه در سمنان: خبرها حاکی از شرکت‌ حداکثری مردم دارد

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مردم با برگه‌های رای خود و حضور حداکثری، تیری به سمت قلب دشمنان نظام پرتاب کرده، و پیروز میدان بزرگ انتخابات خواهند بود.

 حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، غروب ۱۱ اسفندماه در بازدید از ستاد انتخابات استان سمنان ضمن تقدیر از مسوولان برگزاری انتخابات اظهار کرد: تمامی تلاش‌ها، تمهیدات و تبیین های چند ماهه برای این بوده که امروز در پای صندوق رای حضور و مشارکت حداکثری مردم دیده شود.

وی با اشاره به حضور خود در چند شهرستان استان افزود: در بازدیدهای میدانی از ستادهای انتخابات سرخه، مهدیشهر و سمنان، خبرها حاکی از شرکت‌ حداکثری مردم دارد.

امام جمعه سمنان گفت: کسانی که تاکنون توفیق پیدا نکردند در پای صندوق‌های رای حاضر شوند، انشالله در سر صندوق‌های رای حضور پیدا کرده تا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، در این امر خیر از هم سبقت بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: حضور حداکثری و مشارکت قوی مردم، انشالله به عنوان اسناد مهم با قلم‌های نورانی در نامه‌ اعمال‌ ما ثبت‌ شود.

مطیعی گفت: از دست اندرکاران رسانه و صدا و سیما که‌ از قبل انتخابات در بحث شناخت‌ نامزدها و مناظره‌ها خوب عمل کرده و هم‌اکنون نیز در بحث اطلاع رسانی مشارکت پای کار هستند، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه پیروز میدان یقینا در نهایت خود مردم هستند ادامه داد: انشالله با درصد بالای مشارکت مردم، از فردا تمامی گروه‌های سیاسی، برادرانه برای پیشرفت و توسعه استان و کشور دست به دست هم خواهند داد، چرا که این مردم شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: دشمنان نظام منافع ناروای خود را با رای دادن و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، از دست رفته می‌بینید.

وی با بیان اینکه از لطف مردم که به عشق رهبر، وطن و آینده کشور، نظام اسلامی و فرزندان خود در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند، تقدیر و تشکر می‌کنم، گفت: همچنین از استاندار سمنان و تمامی دست اندکاران اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات که اقدامات لازم را به منظور دسترسی آسان مردم و مهیا شدن مقدمات و برگزاری هرچه بهتر انتخابات به‌کار گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین از تمامی کاندیداها که زحمت ثبت‌نام را به خود داده و در ایام تعیین شده، تبلیغات و سخنرانی کردند و بر اصل مشارکت تاکید داشتند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha