• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402121107926
  • خبرنگار : 50177

/برای وطن/رئیس ستاد انتخابات استان:

رئیس ستاد انتخابات لرستان: هیچ‌کدام از آمارهای غیررسمی را تایید نمی‌کنم

رئیس ستاد انتخابات لرستان: هیچ‌کدام از آمارهای غیررسمی را تایید نمی‌کنم

ایسنا/لرستان رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: هیچ‌کدام از آمارهای غیررسمی را تایید نمی‌کنم و تا زمانی که مجوز اتمام رهگیری از سوی وزارت کشور اعلام نشود نباید صندوق‌ها باز شوند.

احسان یاوری هم‌اکنون در ستاد انتخابات لرستان در جمع‌ خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اعلام وزارت کشور، زمان انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

وی ادامه داد: شلوغی آنچنانی در شعب نداریم و ما نیز تابع وزارت کشور هستیم و در شعب ثابت رای‌گیری ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه به لحاظ فضای امنیتی و انتظامی تاکنون گزارشی دریافت نکرده‌ایم، تصریح کرد: برای تمام نقاطی که پیش‌بینی کرده بودیم احراز هویت بر خط باشد این مهم انجام شده و در جاهایی که آفلاین بود تدابیری پیش‌بینی شد تا شائبه‌ای ایجاد نشود.

یاوری با بیان اینکه لرستان به لحاظ مشارکت تا عصر امروز حائز رتبه چهارم کشوری است، خاطرنشان کرد: در برخی حوزه‌ها به ویژه شهر معمولان با کمبود تعرفه مواجه شدیم که موضوع به مشکل سخت افزاری برمی‌گشت و پس از یکی دو ساعت معطلی بلافاصله تعرفه به محل مورد نظر ارسال شد.

وی بیان کرد: در تمام استان و شهرستان‌ها و به ویژه شهرستان معمولان و پلدختر کسی نبود که بخواهد رای بدهد و به دلیل کمبود تعرفه رای او اخذ نشده باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر این که اعلام پیروزی پیش از موعد جرم محسوب می‌شود و هر کسی پیش از موعد اعلام پیروزی کند دستگاه‌های نظارتی ورود و با آنها برخورد خواهند کرد، گفت: بعد از اتمام رای گیری بین ۳ تا ۴ ساعت زمان می‌برد تا نتایج اعلام شوند.

یاوری خاطرنشان کرد: تا زمانی که مجوز اتمام رأی‌گیری از سوی وزارت کشور اعلام نشود نباید صندوق‌ها باز شوند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کدام از آمارهای غیررسمی را تایید نمی‌کنم، افزود: موارد متعدی از جمله خرید و فروش آرا در استان شناسایی شده که بر اساس قانون با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha