• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402121108003
  • خبرنگار : 71951

برای وطن

دیار ۱۵ خرداد در تب و تاب انتخاباتی حماسی

دیار ۱۵ خرداد در تب و تاب انتخاباتی حماسی

ایسنا/تهران مردم شهرستان‎های ورامین و قرچک و پیشوا که به دیار ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ مشهور است، روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ از همه اقشار در پای صندوق‎های رأی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یافتند تا انتخاباتی حماسی را علیرغم تبلیغات شوم دشمنان رقم بزنند.

صدیقه امامی از اهالی پیشوا در یکی از شعب اخذ رأی به خبرنگار ایسنا گفت: مردم با این حضور پررنگشان نشان دادند که با تمام مشکلاتی که دارند، از اعتقادات و آرمان‎های خود برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نمی‎آیند و وطن فروشی نمی‌کنند.

فاطمه حسینا یکی دیگر از مردم پیشوا نیز بیان داشت: ریشه ما در همین آب و خاک است و باید خودمان ایران را آبادتر از قبل کنیم؛ پس وظیفه حضور در تعیین سرنوشتمان را هم به خوبی انجام می‌دهیم تا پیامی به نماینده آینده خود در مجلس بدهیم و بگوییم که جواب حضورمان، تلاش و پشتکار شما برای حل مشکلات حوزه انتخابیه خود و کشور است.

نیره انارکی نیز در شعبه دیگری گفت: نماد اتحاد و همدلی مردم برای حل مشکلات ریز و درشت مملکت اسلامی ایران در چنین روزهایی به نمایش در می‌آید تا نماینده آتی مردم و تمام مسئولان کشور، اندکی تفکر کنند و به فکر حل مشکلات همین مردم باشند که آنان را به اوج می‌رسانند.

حسین جعفری در یکی از شعب اخذ رأی در ورامین اظهار کرد: شیرازه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی است مه بهترین نمادش، همین حضور پرشور و حماسی مردم پای صندوق‎های رأی است که سرنوشت چهارسال آتی کشور را به دست نمایندگانشان می‌سپارند؛ پس نمایندگان باید جواب این حضور را با تلاش مضاعف برای همین مردم بدهند.

رسول کریمیان از اهالی ورامین نیز به ایسنا گفت: شکل و محتوای حضور حماسی مردم برای رأی دادن، تلنگری به مسئولان کم کار و همچنین دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است؛ مسئولان باید قدر مردم را بدانند و در خدمت بیشتر به آنان کوشا باشند؛ دشمنان نیز باید در خیال خام خود برای تضعیف نظام و اعتقادات مردم تجدیدنظر کنند.

مهرداد نیک صفت از ناظران یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در ورامین نیز تصریح کرد: گرچه سلایق مختلفی بر جامعه حاکم است اما این حضور تماشایی، نشان از ید واحده مردم برای انتخاب اصلح و پاسخ به معاندان است تا وظیفه نماینده منتخب مردم را صد چندان کند.

یحیی صفاریان از رأی دهندگان قرچکی نیز به خبرنگار ایسنا گفت: مردم اجازه نمی‌دهند تا جایگاه‎شان که در قانون اساسی و ساختار نظام تعیین شده، ذره‎ای متزلزل شود؛ این جایگاه ویژه که بر مبنای دموکراسی است، با حضور پررنگ مردم در انتخابات، معنادار است و رنگ و بوی حفظ ارزش‎ها و تداوم راه توصیه شده توسط شهیدان است.

سالومه مهدوی نیز در یکی از شعب اخذ رأی قرچک گفت: بهترین فرصت برای مسئولان، خدمت به مردمی است که این چنین چای صندوق آرا حاضر می‌شوند و به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی «آری» می‎گویند و دشمنان را ناامید می‌کنند؛ امید داریم که نماینده مردم و دیگر مسئولان قدر بدانند و این فرصت را با ندانم کاری و سهل انگاری، تبدیل به تهدید نکنند و مردم را ناامید نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha