• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402121108033
  • خبرنگار : 50123

/برای وطن/

مردم با حضور پرشور خود بار دیگر سحر ضد انقلاب را باطل کردند

مردم با حضور پرشور خود بار دیگر سحر ضد انقلاب را باطل کردند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز بار دیگر مردم نشان دادند که تحت تاثیر تصمیمات دشمن قرار نمی‌گیرند و با حضور پرشور خود در شرایط حساس سحر ضد انقلاب را باطل کردند.

غلامعلی حیدری ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از اصحاب رسانه به دلیل تلاش مجاهدانه، اظهار کرد: امروز رسانه‌ها کار بزرگی انجام دادند زیرا انتخابات جهادی بود که با تاکید مقام معظم رهبری به منصه ظهور گذاشته شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مردم بار دیگر حماسه آفریدند که این نتیجه همدلی، وحدت و انسجام بود که رقم خورد، گرچه دشمن بسیار تلاش می‌کرد ناامیدی را میان مردم تزریق کند اما مردم با بصیرت، اهل قلم و رسانه نقش مهمی در خنثی سازی و پمپاژ ناامیدی در جامعه داشتند.


وی گفت: امروز بار دیگر مردم نشان دادند که تحت تاثیر تصمیمات دشمن قرار نمی‌گیرند و با حضور پرشور خود در شرایط حساس سحر ضد انقلاب را باطل کردند.


حیدری ضمن تشکر از حضور حماسی مردم بام ایران، تصریح کرد: این حضور برآمده از حساسیت مردم نسبت به انقلاب و سرنوشت کشور بود، گرچه مدت‌ها بود که تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور با رقابت سالم و امن با حضور مردم و تلاش دستاندرکاران اندیشیده شد و امروز تحقق یافت.


استاندار بیان کرد: تدابیر لازم برای صیانت از آرای مردم اندیشیده شده که مسئولان تا پایان فرایند رای از آرای مردم صیانت خواهند کرد، قطعاً با برگزاری این انتخابات پرشور برگ زرین دیگری در سوابق درخشان مردم رقم خورد.


وی تاکید کرد: امروز اتاق فکر ضد انقلاب ناامیدانه اخبار و تصاویر انتخابات را دنبال می‌کرد که حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای پاسخی به ضد انقلاب بود.


وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات، افزود: مردم در همه فرصت‌ها و مقاطع که لازم باشد حضور پیدا می‌کنند و حضور پرشور در انتخابات این اتفاق را رقم زد.


حیدری در پایان با اشاره به وضعیت آغاز به کار ادارات در روز شنبه ۱۲ اسفند ماه، گفت: متعاقباً خبر فعالیت ادارات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha