• شنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402121208047
  • خبرنگار : 71951

برای وطن

پایان فرآیند رای گیری در جنوب شرق استان تهران

پایان فرآیند رای گیری در جنوب شرق استان تهران

ایسنا/تهران فرآیند رای گیری در شامگاه جمعه (۱۱ اسفند) در سطح شهرستان های قرچک ،ورامین پیشوا به پایان رسید.

طبق مشاهدات میدانی، گزارشات و  شواهد، حضور مردم و درصد  مشارکت آنان  بعضا نسبت به انتخابات مجلس یازدهم بهتر بوده است.

عوامل ستاد اجرایی، هیات  نظارت شورای نگهبان و فراجا  از ساعات اولیه  رای‌گیری حضور و زمینه مشارکت حداکثری مردم همیشه در صحنه را فراهم کردند.

در گزارش‌های میدانی که داشتیم مشکل خاصی نبوده و شعب اخذ  رای  بصورت گسترده اطلاع رسانی و مهیای حضور پر شور مردم بود و در این خصوص با مشکل خاصی مواجه نبودند.

علاوه بر استقبال خوب مردم در ساعات مختلف روز، در واپسین لحظات رسمی رای گیری، شاهد حضور و تراکم مردم در شعب اخذ رای بودیم که دو مرحله ساعت رای گیری تمدید شد.

 در راستای صیانت از آرای مردم، سامانه‌های نظارتی با اعلام شماره تلفن آماده دریافت گزارش‌هایی که از طرف مردم ارسال می‌شود، هستند و موضوعات را پیگیری می‌کنند.

در کل روند انتخابات مستمر، بدون توقف و بی‌مشکل اساسی بوده و گزارشات حاکی از برگزاری قانونی انتخابات بود که اندک تخلفات نامحسوس گزارش شده نیز در دست بررسی است.

با اتمام زمان قانونی رای گیری در شعب اخذ رای شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران فرآیند جمع آوری آراء مردم در این منطقه به پایان رسید.

در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۴۲۰ صندوق رای وظیفه جمع آوری آرای مردم این منطقه را برعهده داشت.

علاوه بر این ۳ شهرستان ورامین،‌ قرچک و پیشوا فرآیند رای گیری در دو بخش جواد آباد و جلیل آباد در بیش از ۸۰ روستای این حوزه صورت گرفت.

بعد از ساعت ۲۴ زمان تمدید شده رای گیری از سوی ستاد انتخابات کشور، صندوق‌های اخذ رای به هیئت‌های اجرایی ۳ شهرستان تحویل شد.

شمارش آرا این حوزه انتخابیه بلافاصله آغاز و روند شمارش آرا آغاز و نتیجه در گزارش‌های بعدی به اطلاع مردم شریف جنوب شرق استان تهران خواهد رسید.

یقینا یک بار دیگر در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، مردم همیشه در صحنه با شکوه بیکران حضور خود در انتخابات حماسه‌ساز شدند و با این حرکت فراگیر بدخواهان نظام را مایوس خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha