• شنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402121208455
  • منبع : بازار

مرکز خرید عمده روشویی کابینتی در تهران کجاست

مرکز خرید عمده روشویی کابینتی در تهران کجاست

معمولا تهران بزرگترین مرکز انواع تولیدی‌ها است و به صرفه‌ترین مکان‌ها را برای خرید عمده‌ی محصولات، در خود جای داده است. اگربرای خرید عمده روشویی کابینتی به دنبال مکانی هستید که تنوع بالا و قیمت مناسب داشته باشد باید به خیابان‌هایی که بورس روشویی کابینتی است مراجعه کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت اُلین، در ادامه ی این مقاله به شما مرکزی را معرفی می کنیم که می‌توانید با مراجعه به آن و مقایسه قیمت ها خرید به صرفه تری داشته باشید. معمولا تهران بزرگترین مرکز انواع تولیدی ها است و به صرفه ترین مکان ها را برای خرید عمده ی محصولات، در خود جای داده است.  اگربرای خرید عمده روشویی کابینتی به دنبال مکانی هستید که تنوع بالا و قیمت مناسب داشته باشد باید به خیابان هایی که بورس روشویی کابینتی است مراجعه کنید. اما در ادامه ی این مقاله به شما مرکزی را معرفی میکنیم که میتوانید با مراجعه به آن و مقایسه قیمت ها خرید به صرفه تری داشته باشید.

قطعا برای خرید یک عدد روشویی کابینتی برایتان به صرفه نیست از شهری دیگر مثلا بندر عباس به تهران بیایید. اگر در شهر خودتان روشویی کابینتی مورد پسند خود را پیدا نکردید می توانید آن را از روش خرید اینترنتی روشویی کابینتی کالای مورد نظر خود را بیابید و خرید کنید. اُلین تولید کننده روشویی کابینتی است که فروشگاه اینترنتی بسیار معتبری را هم دارد.

خرید عمده روشویی کابینتی از کارخانه

برای خرید عمده شرکت اُلین بهترین گزینه است زیرا کیفیت بالا و تخفیف بسیار ویژه برای مشتریان عمده در نظر می‌گیرد.

اما عمده فروشان روشویی کابینتی، یا کسانی که در کار ساخت و ساز خانه های مسکونی هستند و همچنین مغازه داران لوازم ساختمانی به دنبال خرید عمده روشویی کابینتی هستند و می خواهند جایی باشد تا خرید به صرفه و با کیفیت و به روز داشته باشند. در مرکز خرید روشویی کابینتی تهران به آسانی می‌توانید طرح های متنوع و به روز بازار، متریال ها و اجناس گوناگون کابینت روشویی را بیابید و خرید کنید.

مرکز خرید عمده روشویی کابینتی در تهران کجاست

بورس روشویی کابینتی در تهران

خیابان بنی هاشم

قدیمی ترین و بزرگترین خیابانی که در آن می‌توانید روشویی کابینتی های زیبا و با کیفیت ببینید خیابان بنی هاشم است که به دلیل قدمت بسیاری که دارد فروشندگان منصفی هم دارد. خیابان بنی هاشم علاوه بر مرکز خرید روشویی کابینتی، بورس کلیه لوازم و تجهیزات ساختمانی هم به شمار می‌آید.

اگر به خیابان بنی هاشم تهران سری بزنید، متوجه می شوید که از همان اول خیابان مغازه های کوچک و بزرگ که همگی لوازم ساختمانی می فروشند وجود دارند. در این خیابان لوازمی مانند: انواع کاشی ها و سرامیک، شیرآلات، سرویس های دستشویی، سرویس های حمام و روشویی کابینتی به وفور یافت می‌شود. برای مراجعه با این خیابان اگر بخواهید با مترو بروید نزدیکترین ایستگاه مترو، ایستگاه خواجه عبدالله انصاری است که در قسمت جنوبی این خیابان واقع شده.

خیابان شیرازی

خیابان شیرازی بیشتر مختص کسانی است که در کار ساخت و ساز و یا انبوه سازی هستند زیرا بسیاری از تجهیزات و مصالح ساختمانی را می‌توان به آسانی در این خیابان پیدا کرد. خیلی از افراد این خیابان را به عنوان اصلی ‌ترین بورس مصالح ساختمانی و بهداشتی در تهران معرفی می‌کنند. در قسمت جنوبی خیابان شیرازی بیشترین روشویی کابینتی عمده را مشاهده می کنید.

مسیر ورود به خیابان شیرازی بسیار آسان است، زیرا این خیابان در نزدیکی میدان ونک و خیابان ملاصدرا قرار دارد مسیر پر ترددی برای تاکسی و اتوبوس و بی آر تی ها است. پس با وسایل حمل و نقل عمومی خیلی راحت می توان وارد خیابان شیراز شد. فراموش نکنید وقتی وارد راسته خیابان شیرازی شدید، حتما به خیابان گرمسار غربی و خیابان سامان سر بزنید.

خیابان فرجام

خیابان دیگری که در این زمینه می‌توان نام برد خیابان فرجام است که متاسفانه زیاد جزو فضا های فروش لوازم ساختمانی و بهداشتی شناخته نشد. ولی به جرات می توان گفت این خیابان، یکی از مهم ‌ترین فضا ها است که در آن با تعداد زیادی از فروشگاه هایی که روشویی کابینتی و آینه دستشویی را مشاهده می‌کنید. در خیابان فرجام تنوع طرح و کیفیت روشویی کابینتی بسیار زیاد است و با هر قیمت و سبک و رنگی که بخواهید مدلهای زیادی موجود است.

برای رفتن به خیابان فرجام که در شرق تهران قرار گرفته و به موازات بزرگراه رسالت میباشد، قسمت بورس خرید روشویی کابینتی مابین خیابان سراج و اتوبان باقری است، که از این بابت ایستگاه مترو شهید باقری نزدیکترین ایستگاه به خیابان فرجام می باشد.

خیابان آیت الله کاشانی

اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید و میخواهید روشویی کابینتی یا تجهیزات ساختمانی تهیه کنید خیابان آیت الله کاشانی گزینه ی مناسبی است. در خیابان آیت الله کاشانی به راحتی هر چیزی که مربوط به تجهیزات ساختمان و سرویس ها باشد را به راحتی در دسترس دارید. مخصوصا روشویی کابینتی و تجهیزات دستشویی و حمام که بسار هم متنوع هستند.

حتی در این خیابان بسیاری از اقلام مربوط به ساختمان سازی هم به راحتی پیدا می کنید. این خیابان از مهم ترین خیابان های بازار تهران است.

خیابان زمزم

خیابانی در غرب تهران هست که به نام خیابان زمزم معروف است که بورس و مرکز فروش روشویی کابینتی و لوازم ساختمانی غرب تهران به حساب می آید. در این خیابان علاوه بر خرید عمده روشویی کابینتی می‌توانید خرید عمده آینه دستشویی هم داشته باشید.

قیمت و تنوع روشویی کابینتی در خیابان زمزم بسیار بالا است و مطمعن باشید اگر برای خرید بروید دست خالی بر نمی‌گردید. این خیابان خود دارای ایستگاه مترو است که همین باعث شده دسترسی به تمام نقاط تهران را راحت کند. فقط کافی است خود را به ایستگاه مترو زمزم برسانید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha