• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402121309160
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

موافقت شورای شهر تبریز با احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در این شهر

موافقت شورای شهر تبریز با احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در این شهر

ایسنا/آذربایجان شرقی شورای اسلامی شهر با لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز موافقت کرد.

لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی پارلمان شهری به تصویب رسید.

این جلسه که به منظور بررسی ردیف‌های برنامه و بودجه‌ای سال آینده و همچنین اجرای پروژه‌های کلان عمرانی برگزار شد، جزییات لایحه شهرداری تبریز برای ساخت بزرگترین ورزشگاه با ظرفیت ۱۵هزار نفری نیز مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار تبریز در جریان بررسی این لایحه بر اهمیت اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: مطابق با هماهنگی‌های لازم با وزیر محترم ورزش و جوانان و براساس برنامه‌ریزی‌های اولیه این ورزشگاه در محل مجموعه یادگار امام (ره) تبریز احداث می‌شود.

یعقوب هوشیار با بیان اینکه احتمال تغییر محل احداث این ورزشگاه وجود دارد، افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای تغییر احتمالی محل احداث و انتقال آن به غرب تبریز انجام شده است.

وی از آمادگی شهرداری تبریز برای تکمیل طرح مطالعاتی این پروژه طی ۴۵ روز آینده خبر داد و تشریح کرد: قرار است این پروژه در مساحتی بالغ بر هفت هکتار عملیاتی شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برنامه‌های راهبردی و عملیاتی خود طی سال‌جاری احداث ۲۵ سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر محقق شد و قرار است بزرگترین مجموعه ورزشی کشور با ظرفیت ۱۵ هزار نفری را در تبریز احداث کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از شهردار تبریز، وی اظهار کرد: این پروژه در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است و با حمایت‌های مدیریت شهری عملیات عمرانی آن سال آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۳ ۱۶:۴۶

ماشاالله شهرداری تبریز با مسئولان دلسوز!واقعا برای آیندگان کشور خیلی خیلی خوب است!نه فقط برای تبریز

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۳ ۱۶:۵۰

جونم تبریز

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۳ ۱۹:۱۸

به نظرم بهتره محل احداث ورزشگاه در شرق یعنی ورودی شهر احداث شودتاکمی ابادشود

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۳ ۲۰:۵۲

یکی مشکلات اصلی شهر تبریز مترو هست که واقعا جای تعجب داره که تاحالا این شهر بزرگ مترو ی ناقص داره که میشه گفت اصلا نداره

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۳ ۲۳:۱۰

اگه مرکزنشینها سنگ اندازی نکن تبریز بهترین را خواهد ساخت

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۰۰:۳۸

به چه دردی میخوره ورزشگاه ...پول اینو هزینه کنند دوسه تا کارخونه تو شهرستانا بزنن جوانهای مردم بیکارن

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۱۱:۲۶

عالی