• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402121309251
  • منبع : نمایندگی سمنان

تقدیر منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری از حضور مردم

تقدیر منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری از حضور مردم

ایسنا/سمنان منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حضور حماسی مردم این استان در انتخابات تقدیر کرد.

آیت الله سیّد محمّدمهدی میرباقری،در این پیام از انتخابات این هفته به عنوان حماسه ماندگار نام برده و از عموم مردم استان به واسطه حضور در انتخابات تقدیر کرده است.
به گزارش ایسنا به نقل از ستاد انتخاباتی آیت الله میرباقری ، متن منتخب مردم استان سمنان در ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم. الحمد للّه رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین.
شکر و سپاس بیکران خداوند را که همواره بندگانش را غرق لطف و عنایت بی‌منت‌های خود کرده و اینک در ماه شریف شعبان که شعبه‌های رحمت الهی بر آفریدگان جاری است، مردم شریف ایران اسلامی را توفیق داد تا با حضور باشکوه و عزت‌مندانه خود در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوستان و خیرخواهان را شاد نموده و دشمنان و بدخواهان را عصبانی و ناامید سازند.
پس از سپاس از خداوند منّان و سلام و صلوات بی‌پایان بر وجود مقدس حضرت ولی عصر (عج) و تبریک و شادباش به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم‌از مجریان، ناظران و حافظان امنیت که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر و به‌ویژه در روز برپایی این دو انتخابات مهم در استان سمنان، به ایفای نقش پرداخته و زمینه برپایی این حماسه ماندگار را به‌وجود آوردند و همه عزیزانی که در امر تبلیغات انتخابات با هدف انجام وظیفه الهی و انقلابی در صحنه حاضر شدند و تلاش و خدمت نمودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
همچنین از برادران و خواهرانی که در دوران تبلیغات انتخاباتی در قالب ستادهای مردمی اینجانب در شهرها و روستاها به‌منظور تبیین جایگاه مجلس خبرگان و اهمیت مشارکت گسترده در فضای حقیقی و مجازی به تبیین و روشنگری پرداختند، کمال سپاس و تشکر را دارم.
اکنون که با اتکاء به آراء مردم شریف استان سمنان، توفیق خدمتگزاری به این مردم بزرگوار را یافته‌ام، از حسن‌اعتماد مردم بزرگوار استان، به‌ویژه علما و نخبگان نسبت به اینجانب کمال تشکر و امتنان را دارم و امیدوارم به فضل الهی در انجام وظایف نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری و خدمتگزاری و انجام وظیفه در قبال مردم متدین و انقلابی استان موفق باشم.
سید محمدمهدی میرباقری،

به گزارش ایسنا- سیدمحمدمهدی میرباقری با ۱۷۵ هزار و ۱۵۲ رای به عنوان منتخب مردم این استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha