• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402121309262
  • خبرنگار : 50126

استاندار ایلام:

ایلام جزء استان‌های برتر از نظر مشارکت مردم در انتخابات بود

ایلام جزء استان‌های برتر از نظر مشارکت مردم در انتخابات بود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: نتیجه‌ی هم‌افزایی و انسجام بین عوامل اجرایی، هیات نظارت و بازرسی استان، مشارکت بالا در انتخابات بود که استان ایلام بار دیگر جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» امروز یکشنبه ۱۳ اسفند، در دیدار با رئیس، دبیر، رئیس هیات بازرسی و روسای‌های کمیته‌های ستاد انتخابات استان اظهار کرد: به لطف الهی بار دیگر، مردم و مدیران از آزمون بزرگ انتخابات سربلند بیرون آمدند و انتخابات بسیار باشکوه و پُرشور و بدون هیچ‌شائبه‌ و جانبداری برگزار شد.

وی افزود: با تلاش و تسهیلگری همه‌ی دست‌اندرکاران انتخابات، مردم استان در پای صندوق‌های رای حضوری پُرشور داشتند و استان ایلام در مشارکت و حضور مردم در انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفت‌.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: همچنین ایلام در بحث پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت نیز رتبه‌ی نخست کشور را کسب کرد و این مساله نشانگر تلاش و اهتمام در این حوزه است.

استاندار ایلام اضافه کرد: از ستاد انتخابات استان که جلسات متعددی با دانشگاهیان ‌و گروه‌های مختلف برگزار کردند و نیز مجموعه‌ی سپاه، صدا و سیما و ائمه‌ی محترم جمعه که در بحث جهاد تبیین جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

بهرام‌نیا گفت: نتیجه‌ی این هم‌افزایی و انسجام بین عوامل اجرایی، هیات نظارت و بازرسی استان، مشارکت بالا در انتخابات بود که استان ایلام بار دیگر جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفت و مردم ایلام در بحث مشارکت در انتخابات بار دیگر خوش درخشیدند و برگ زرینی به افتخارات این استان افزوده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام نیز در این نشست با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام در بحث برگزاری انتخابات، گفت: به اذعان همه‌ی رسانه‌ها و مردم، این انتخابات یکی از انتخاباتی بود که بسیار پرشور و باشکوه برگزار شد و کمترین تنش‌ اجتماعی را داشت.

«محمدسبحان حسنی» افزود: برگزاری این انتخابات بدون هیچ شائبه و با سلامت و امنیت کامل موجب اعتماد و اطمینان بیشتر مردم به دولت و نظام شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از انتخابات خوشبختانه بسیار پُرشور برگزار شد و برگزاری این انتخابات می‌تواند تجربه‌ای ارزنده برای انتخابات‌های آینده باشد، چراکه این انتخابات رضایتمندی همه‌ی گروه‌ها و طیف‌ها را در پی داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha