• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402121309283
  • خبرنگار : 71295

معاون عمرانی استاندار:

جابه‌جایی کالا در استان بوشهر ۵ درصد افزایش یافت

جابه‌جایی کالا در استان بوشهر ۵ درصد افزایش یافت

ایسنا/بوشهر معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، جابه‌جایی کالا در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از ۵ درصد افزایش یافت.

محمدهادی رستمیان صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در دو سال اخیر با جدیت و شتاب خوبی انجام شده و این روند تداوم دارد.

وی افزود: بهبود امکانات و تجهیزات ناوگان حمل و نقل نیز از دیگر موارد مهم و اساسی در این حوزه بوده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه جابه‌جایی کالا در استان بوشهر ۵ درصد افزایش یافته خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون هشت میلیون و ۲۹۹ هزار تن کالا از شهرستان‌های استان جابجا شده که نسبت به بازه زمانی سال قبل ۵ درصد افزایش دارد.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه جابجایی این میزان کالا در قالب ۵۲۴ هزار سفر (سرویس) انجام شده است ادامه داد: عمده‌ترین کالاهای حمل شده از استان شامل ماشین‌آلات، محصولات شیمیایی و مواد معدنی و ساختمانی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان‌های عسلویه، بوشهر و دشتستان بیشترین جابجایی کالا را به خود اختصاص داده‌اند و عمده مقصد جابجایی‌ها از بوشهر به استان‌های تهران، خوزستان و فارس بوده است.

وی همچنین از رشد جابجایی کالاهای اساسی در بوشهر طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: ۱۰۰ هزار و ۷۸۲ تن کالای اساسی شامل برنج، روغن و گندم از استان به مقاصد موردنظر حمل شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۱۰ درصدی تجربه کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اخترشناس ادامه داد: تمام این اقدامات با همکاری و تلاش پنج هزار و ۱۰۰ راننده در قالب ۱۶۴ شرکت حمل و نقل صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha