• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402121309360
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

دهکده المپیک کرمانشاه باید رونق بگیرد ‌

دهکده المپیک کرمانشاه باید رونق بگیرد ‌

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان از هیات های ورزشی مختلف خواست تا در صورت امکان باتوجه به فراررسیدن فصل بهار مسابقات و برنامه های خود را به دهکده المپیک منتقل کنند تا این مجموعه ورزشی رونق پیدا کند.

منوچهر حاتمی، امروز(۱۳ اسفند) در مجمع سالیانه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه، با اشاره به فعالیت تعدادی از رشته های ورزشی در دهکده المپیک، اظهارکرد: با توجه به اینکه سال‌های زیادی است که این مجموعه راه اندازی شده، در تلاشیم تا بتوانیم فعالیت‌های ورزشی را در آن رونق دهیم، بنابراین از هیات هایی که بخواهند مسابقات و تمرینات ورزشی خود را به آنجا منتقل کنند، استقبال می کنیم.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: از آنجایی که فصل بهار را در پیش د اریم و دهکده المپیک هم دارای طبیعتی زیبا است، لذا اگر برنامه ای را در این مجموعه برگزار کنیم، قطعا با استقبال مردم هم مواجه خواهد شد.

وی به وجود برخی پروژه‌های نیمه کاره در این مجموعه و ظرفیت آن برای احداث پروژه های جدید هم اشاره کرد و گفت: اگر سرمایه گذاری بخواهد در این مجموعه سرمایه گذاری داشته باشد، حمایت‌های لازم را از او خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به پروژه چند ساله پیست سواری کاری کرمانشاه در این مجموعه هم اشاره کرد و گفت: برای این پروژه از محل سفر ریاست جمهوری به استان بودجه‌ای در نظر گرفته شده، اما هنوز تخصیص پیدا نکرده که پیگیر تخصیص آن هستیم.

وی در ادامه با اشاره به نقشی که هیات موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند در افزایش مهارت رانندگی بین مردم داشته باشد، گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات در کشور و به تبع در استان ما، از این هیات انتظار می رود که از بُعد همگانی در بحث افزایش مهارت رانندگی مردم فعالیت های بیشتری داشته باشد.

حاتمی در ادامه با ابراز رضایت از فعال بودن هیات های شهرستانی رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در استان، اظهار کرد: در شهرستانهای استان استعدادهای زیادی وجود دارد که از دل آنها می توان قهرمانان بزرگی را پرورش داد، لذا توجه به شهرستان ها و مناطق محروم باید در دستور کار همه هیات ها قرار گیرد.

وی در ادامه با انتقاد از عدم حضور مسئولین فدراسیون در مجمع سالیانه این هیات، گفت: باتوجه به اینکه مجمع سالیانه فرصت خوبی برای بیان مطالبات و دغدغه های ورزشکاران است، بنابراین مسئولین فدراسیون برای شنیدن این دغدغه ها باید در این مجمع حضور پیدا می کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: از طرفی فدراسیون حمایت مالی چندانی از هیات استان ندارد که امیدواریم در این زمینه شاهد همراهی بیشتر فدراسیون باشیم.

وی در پایان از هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه به عنوان یکی از هیات های فعال و موفق استان یاد و از تلاش های این هیات قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha