• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121309366
  • خبرنگار : 50652

/برای وطن/

تقدیر مسئولان ارشد گلستان از حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

تقدیر مسئولان ارشد گلستان از حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان طی پیام‌هایی از حضور حماسی مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند تشکر و قدردانی کردند.

آیت الله نورمفیدی و علی محمد زنگانه‌ در پیامی مشترک ضمن تقدیر از مردم استان برای حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه انتخابات را مظهر اراده ملت دانسته و اظهار کردند: مردم شریف ایران اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته با حضور پرشور پای صندوق های رای همدلی و همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رسانده اند.

آنها با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی همواره از مشارکت بالای مردم شریف و قدرشناس در هراس بوده اند، عنوان کردند: آنها می دانند شرکت مردم در انتخابات به معنای همراهی آنان با ولایت فقیه، امامین انقلاب و آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هر آنچه در چنته دارند برای ممانعت از این حضور حماسی به میدان خواهند آورد.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در ایام مبارک ماه شعبان حضور پرشور و کم نظیر مردم استان گلستان را در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین خبرگان رهبری به فال نیک می‌گیریم، افزودند: همچنین از دست اندرکاران انتخابات اعم از هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی، شورای نگهبان، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و همچنین علمای بزرگوار اهل تشیع و اهل تسنن، اصحاب رسانه و از همه مهمتر ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم شریف، با بصیرت و ولایتمدار استان تقدیر می‌نماییم.

آنها در پایان با بیان اینکه امیدواریم خداوند متعال یاری بفرمایند و تشکیل مجلسی قوی در کنار دولت مردمی بتواند گره گشای مسائل و مشکلات کشور باشد، خاطرنشان کردند: همچنین امید است ایران اسلامی بتواند همچون همیشه در دنیا بدرخشد و الهام بخش مظلومان و ستمدیدگان باشد.

تقدیر مسئولان ارشد گلستان از حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

 سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات گلستان نیز در پیامی دیگر ضمن تشکر از حضور پرشور و حماسی مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار کرد: حضور چشمگیر و آگاهانه ملت سرافراز ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار و بصیر استان گلستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، لبیک به ندای مقام معظم رهبری و حماسه‌ای دیگر بود که شکوه ماندگاری را خلق کرد.

وی با بیان اینکه علی رغم سایه سنگین فشار تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن بر جامعه، مردم حضوری پررنگ داشتند، گفت: مردم همیشه در صحنه استان گلستان هم‌پای سایر هم‌وطنان با مشارکت پرشور و شعور خود در انتخابات عشق و علاقه وافر خود را به آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدا و امام راحل، عنوان کردند: در کنار تقدیر از مردم شریف استان از تلاش‌های خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از فرمانداران، بخشداران، هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، عوامل امنیتی، قضایی، نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین صدا و سیمای مرکز استان و اصحاب رسانه و همه کسانی که در برگزاری موفق انتخابات به یاری ما آمدند تقدیر و تشکر می‌نماییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha