• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402121309440
  • خبرنگار : 71579

حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر حیفا

حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر حیفا

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد جمعه شب و در یک حمله پهپادی، تاسیسات مواد شیمیایی در بندر حیفا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: «در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به هدف قرار دادن اهداف دشمن ادامه می‌دهیم».

مقاومت اسلامی عراق پیش از این نیز اعلام کرد با استفاده از پهپاد، یک هدف نظامی اسرائیلی را در اراضی فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

مقاومت عراق پیش‌تر مسئولیت هدف قرار دادن تأسیسات «زوولون» وابسته به نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی با هواپیماهای بدون سرنشین را بر عهده گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۳ ۲۰:۳۴

درود بر مقاومت اسلامی عراق که مجاهدان پاسخ جنایتهای صهیونیستها را میدهند باید مجاهدین به حملات کسترده با تداوم روزانه به کل زیربناهای صهیونیستها ادامه بدهن و دیگر اجازه نفس کشیدن را ندهند خون را با خون باید جواب داد امروز پایان هر گونه خیش تن داری و مدارا با صهیونیستها است .

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۳ ۲۱:۲۲

درود درود درود بر شرفتون لبیک یا مهدی عج لبیک یا حسین ع لبیک یا خامنه ای لبیک یا حزب الله لبیک یا انصار الله زنده باد سپاه زنده باد سپاه قدس زنده باد یگان فاتحین

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۳ ۲۱:۴۱

ماشاالله مجاهدین اسلام خدا همراه شماست

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۳ ۲۲:۳۸

درودخدابرزمندگان مقاومت اماده دستورجهادیم انشاله مقاومت پیروزشود جانم فدای شهداغزه ۱۰۰هاموشک بالسیک بایدرهاکنیم روی اسراییل غاصب

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۰۷:۵۴

درود خدا بر شما باد

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۳ ۲۳:۳۳

سلام ما بر شهدای غزه خدا با شما ست

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۰۱:۲۲

زنده باد مقاومت درود ارزش ما پشت شما ایستاده ایم تا اخر

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۰۱:۲۷

زنده باد مقاومت قدرتمند منطقه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۰۶:۵۱

تا سپاه ایران مستقیم وارد عمل نشه فایده ای نداره

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۰۷:۵۴

سلام بر دلاورمردان جبهه مقاومت در عراق اسلامی و غیورمردان در تمامی مناطق لبنان یمن،سوریه و...وخاک بر سر کشورهای بظاهر مسلمان که ایستاده اند و قتل عام ملت مظلوم فلسطین را فقط تماشا می کنند و گاها در پشت پرده از سفاکان صهيونيست همایت هم می کنند. خدا پشت و پناه رزمندگان جبهه مقاومت و پیروز و سربلند باشید. بنده بنوبه خودم آماده هستم از هر طریق ممکن به جمع شما بپیوندم و با هم صهیونیست ها ی غاصب را بدرک واصل کنیم.

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۰۸:۳۹

باوجودحمایتهای بین المللی بسیار ایران از مردم فلسطین در مقابل وحشی گری همه سویه اسرائیل وتلاشهای رزمندگان یمن وعراق ولبنان اما به سبب پشتیبانی آشکاروگسترده ایالات متحده امریکا از نسل کشی مردم فلسطین بوسیله ارتش اسرائیل باید نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشکارابه لانه شیطان بزرگ یورش ببرند ونتانیاهو را مجبور به عقب نشینی از سرزمینهای اشعال شده غزه کنند

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۳۹

خدا لعنت کنه اسرائیل ۳۹۴

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۱۵:۰۸

با سلام و دورود به سربازان مقاومت عراق خون شهدای مردم فلسطین که مرحمی بر فرزندان این خاک مقدس با آرزوی آزادی بیت المقدس و سرزمین فلسطین با هر ادیانی کشورخود را آباد کنند ریشه نفاق وکودک کشی را در این سرزمین از بین ببرند مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۱۷:۳۵

دم عراقی ها گرم با این همه مردانگی که به کمک مردم غزه پاسخ دادند و اسراییل را زدند

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۲۱:۲۰

هدف گرفتند...لطفاً کاملش کنید ونتیجه رو بگید تاخوشحال بشیم....