• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402121309456
  • منبع : نمایندگی همدان

پیام منتخب مردم همدان در مجلس خبرگان:

باید فضای رقابت‌ انتخاباتی به رفاقت مومنانه تبدیل‌ شود

باید فضای رقابت‌ انتخاباتی به رفاقت مومنانه تبدیل‌ شود

ایسنا/همدان منتخب مردم همدان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه‌ای اعلام کرد: طبیعی است که با پایان رقابت‌های انتخاباتی و اعلام نتایج، باید فضای رقابت به رفاقت و برادری مومنانه تبدیل‌ شود.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امام‌جمعه همدان و منتخب مردم همدان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خطاب به مردم شریف استان دارالمومنین همدان بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:از مردم ولایتمدار و انقلابی دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان تقدیم می‌کنم و ضمن تبریک خلق حماسه‌ای دیگر در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند، پیرامون این حضور پرشور و خلق این حماسه عظیم نکاتی را به شرح زیر عرضه می‌دارم.

نخستین نکته بارز و چشمگیر انتخابات ۱۱ اسفند بی‌توجهی شما مردم عزیز به دستگاه‌های عریض و طویل تبلیغی و رسانه‌های دروغ‌پرداز جریان استکبار بود و حضور معنی‌دار شما در لبیک به فرمان ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی در انتخابات، آن هم در میان این تلاطم سیاه‌نمایی‌ها و دروغ‌پراکنی دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی، با وجود برخی مشکلات داخلی، پیام واضحی به دشمنان این سرزمین الهی داد و به طور قطع موجب شادی قلب مبارک حضرت ولیعصر(عج) و رضایت خاطر نایب برحق آن حضرت، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شد که واجد بهترین تقدیرها، امتنان‌ها و ستایش‌ها است.

ضمن عرض تبریک به شما مردم شریف بابت خلق این حماسه بزرگ و به منتخبان انتخابات در هر دو مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، طبیعی است که با پایان رقابت‌های انتخاباتی و اعلام نتایج، باید فضای رقابت به رفاقت و برادری مومنانه تبدیل‌ شود و زمینه‌ها و بستر مناسب برای موفقیت منتخبان مردم و جامه عمل پوشاندن برنامه‌ها، اهداف و شعارهای تبلیغاتی این عزیزان و رفع سریع‌تر مشکلات مردم فراهم شود.

اکنون که مردم شریف با حضور در صحنه و رقم زدن این انتخابات پرشور حق خون شهدای عزیز و این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ادا کرده‌اند، مسئولان به ویژه منتخبان در خدمت به این مردم شریف سر از پا نشناخته و پیگیری مطالبات و مشکلات این ولی‌نعمتان عزیز و گره‌گشایی از زندگی ایشان را وجهه همت خویش قرار دهند.

در پایان فرصت را غنیمت شمرده و از بذل توجه شما مردم شریف استان دارالجهاد همدان و اعتماد به این فرزندتان و رأی قاطع به اینجانب در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر مجدد کرده و در پیشگاه خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) عهد می‌بندم که امانت‌دار آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن، انقلاب اسلامی و میراث خون پاک شهیدان والامقام باشم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha