• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402121309531
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

منتخب مردم اصفهان:

برای تغییر نیازمند امیدیم/ تاکید بر حل بحران‌های اصفهان از راه قانون‌گذاری

برای تغییر نیازمند امیدیم/ تاکید بر حل بحران‌های اصفهان از راه قانون‌گذاری

ایسنا/اصفهان حامد یزدیان، منتخب مردم اصفهان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از مردم حوزه انتخابیه اصفهان، گفت: ما برای تغییر نیازمند امیدیم، و امید نیازمند آگاهی و فهم درست است. امید ما باید نیروی محرکه عمل باشد و برای گشودن افق‌های تازه به کار آید.

به گزارش ایسنا از اصفهان، متن پیام حامد یزدیان، منتخب مردم اصفهان، کوهپایه، جرقویه و هرند به این شرح است: 

«بسم‌اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» 

 مردم شریف حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند

حضور شما در عرصه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شرایطی که جنگ شناختی و ترکیبی دشمن امید و مشارکت مردمی را هدف قرار داده بود، غرور آفرین شد.

پیروز بزرگ انتخابات دیروز، شما بودید که با نفی ذلت و زمین‌گیری، «اراده» و «امید» را تحقق بخشیدید. اینجانب با سپاس از حضور شایسته شما مردم عزیز، باور دارم که امید به تغییر ریشه در آگاهی دارد. با افزایش آگاهی و با یاری یکدیگر برای بحران‌های اصفهان از راه قانون‌گذاری و نظارت هوشمندانه چاره می‌جوییم.

 برادران و خواهران، جوانان عزیز، ما برای تغییر نیازمند امیدیم، و امید نیازمند آگاهی و فهم درست است. امید ما باید نیروی محرکه عمل باشد و برای گشودن افق‌های تازه به کار آید.

اینجانب، ضمن سپاس از اعتماد ولی‌نعمتان ارجمندم، پیشانی سپاس بر خاک می‌سایم و با پای‌بندی کامل به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران خدمت‌گزار مردم شریف خواهم بود.

امید است زیر سایه الطاف حضرت ولی‌الله الاعظم ارواحناه فداه و با هدایت رهبر معظم انقلاب و عنایت شهدا به حول و قوه الهی از حقوق ملت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت و پاسداری نمایم. ان‌شاءالله 

حامد یزدیان، منتخب مردم اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha