• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402121309584
  • خبرنگار : 50616

کاله مازندران در ثبت رکوردشکنی لیگ برتر بسکتبال ناکام ماند

کاله مازندران در ثبت رکوردشکنی لیگ برتر بسکتبال ناکام ماند

ایسنا/مازندران تیم کاله مازندران در روزی که صاحب یک پیروزی با ارزش خانگی در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شد، در ثبت یک رکورد فوق العاده دراین مسابقات ناکام ماند.

تیم کاله مازندران در هفته بیستم این رقابت‌ها یکشنبه ۱۳ اسفند در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم رعد پدافند مشهد بود و در نهایت میهمان خود را با نتیجه ۱۱۷ بر ۶۲ شکست داد و دومین امتیاز بالای ۱۰۰ خود را دراین رقابت‌ها به نام خود ثبت کرد.

این پیروزی بالا با امتیاز ۱۰۰ در حالی برای شاگردان رضا نوری درتیم کاله مازندران به ثبت رسید که بالاترین امتیاز در نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود.

اما تیم شهرداری گرگان با پیروی ۱۲۱ بر ۵۹ برابر تیم رعد پدافند مشهد بیشترین امتیاز کسب شده درلیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را در فصل جاری در اختیار دارد و پس از آن تیم کاله مازندران با کسب ۱۱۷ امتیاز برابر نماینده مشهد در رده دوم قرار دارد.

تیم شهرداری گرگان در این فصل با امتیاز ۱۱۱ برابر تیم پالایش نفت آبادان، ۱۰۸ برابر مس رفسنجان و۱۰۵ برابر تیم لیموندیس فارس را تجربه کرده بود.

تیم کاله مازندران درحالی درهفته بیستم این رقابت‌ها صاحب دهمین پیروزی این فصل خود درمقابل ده شکست قبلی برابر حریفان دست یافت که با ۳۰ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

همچنین تیم آورتای ساری دیگر نماینده مازندران دراین مسابقات دراین هفته در بازی بیرون از خانه برابر تیم لیموندیس فارس با نتیجه ۹۱ بر ۷۱ بازی را واگذار کرد.

این یازدهمین شکست شاگردان «سیامک ویسی» درتیم آورتا ساری است که باعث شد این تیم با کسب ۲۷ امتیاز و یک بازی کمتر به رده هشتم جدول سقوط کند.

درهفته ۲۱ این مسابقات روز پنجشنبه ۱۷ اسفند تیم آورتا ساری میزبان تیم صدرجدولی شهرداری گرگان است و کاله مازندران هم در این روز در رفسنجان به مصاف تیم مس این شهر می‌رود.

مازندران در این فصل با دو تیم کاله و آورتا ساری درلیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha