• دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121409700
  • خبرنگار : 50604

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوزادهم:

حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد

حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد

ایسنا/گلستان منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مردم با حضور آگاهانه و پرشور خود در صحنه کشور را بیمه کردند، گفت: خلق این حماسه مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده و باید با تمام توان برای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تشکر از حضور حماسی مردم استان گلستان در انتخابات یازدهم اسفند اظهار کرد: دشمنان خارجی و عوامل فریب خورده آن‌ها در داخل کشور هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند و  مردم ما در بزنگاه‌های مهم همیشه نشان داده‌اند که جمهوری اسلامی ایران برای آن‌ها بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه مردم فهیم و بصیر ایران علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و گلایه‌مندی‌های به حقی که داشتند و تبلیغات سوء دشمنان که از ماه‌ها قبل آغاز شده بود تا مردم را از حضور در صحنه باز دارد، بازهم به میدان آمده و نشان دادند مشکلات و مسائل را به اقتدار کشور گره نزده و همواره پای انقلاب، وطن، خاک، خون شهدا و ولایت فقیه‌ ایستاده‌اند.

منتخب مردم شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا  قلا در دوازدهمین دوره مجلس، استان گلستان را یکی از استان‌های پیشرو در حضور حداکثری در انتخابات برشمرد و افزود: استان گلستان با مشارکت 54.7 درصدی در انتخابات جزء پنج استان برتر کشور بود و باید دست و پای این مردم را بوسید و با تمام وجود خدمتگزار آن‌ها باشیم.

سنگدونی، اقتدار، امنیت، آرامش و آسایش کشور را مرهون حضور به موقع مردم در صحنه دانست و گفت: همه مسئولان کشور از رئیس جمهور تا کسانی که به ظاهر کوچکترین مسئولیت‌ها را بر عهده دارند باید لباس رزم پوشیده و همانند دوران دفاع مقدس با تمام قوا برای رفع مشکلات مردم به میدان بیایند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و انتخابات اخیر مسئولیت منتخبین مردم در پای صندوق‌های رای را سنگین‌تر کرده است، گفت: وظیفه نمایندگان مجلس قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین و صرف منابع مالی توسط دولتمردان است اما به هیچ وجه نباید از مردم غافل شده و با تمام توان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

منتخب مردم شهرستان‌های گرگان و آق قلا در مجلس دوازدهم، نظام جمهوری اسلامی ایران را نمونه بارز مردم سالاری دانست و افزود: مردم ما با انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و خبرگان در تمام مسائل مهم کشور اثرگذار هستنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات اقتصادی، مسکن و اشتغال از خواسته‌های مهم و به حق مردم است که باید همه ما دست در دست هم داده و برای رفع آن تلاش کنیم، تصریح کرد: مردم با حضور آگاهانه خود انقلاب و کشور را بیمه کرده‌اند و اینکه وظیفه منتخبین مردم است که به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha