• دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: ایکسنا
  • کد خبر: 1402121409852
  • خبرنگار : 71986

علیرضا عباسی: تیم ملی فوتسال ناشنوایان آماده رویارویی با هر تیمی را دارد

علیرضا عباسی: تیم ملی فوتسال ناشنوایان آماده رویارویی با هر تیمی را دارد

بازیکن اسبق فوتسال ایران و چهره مشهور علم فوتبال و فوتسال دنیا گفت: مطمئن هستم تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران به شرایط آرمانی رسیده است و آماده رویارویی با هر تیمی را دارد.

به گزارش ایسنا، علیرضا عباسی بازیکن اسبق فوتسال ایران و چهره مشهور علم فوتبال و فوتسال دنیا در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در گام نخست در چهارچوب مسابقات المپیک زمستانی ترکیه توانست تیم ملی هلند را با نتیجه ۶ بر صفر شکست دهد. تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در گام دوم باید به مصاف تیم ملی فوتسال قدرتمند ایتالیا برود که آنها هم توانستند در بازی اول با نتیجه ۶ بر صفر مقابل میزبان به برتری برسند.

علیرضا عباسی: تیم ملی فوتسال ناشنوایان آماده رویارویی با هر تیمی را دارد

چهره علمی فوتسال دنیا افزود: ایتالیا تیمی باهوش و فرصت طلب است که این کار تیم ما را سخت تر می‌کند زیرا باید در بازی حساس فردا مقابل آنها کمترین اشتباه را داشته باشیم و از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنیم. تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران که چند ماه گذشته در مسابقات جهانی برزیل توانسته بود با اقتدار به مقام قهرمانی ناشنوایان جهان دست پیدا کند در زمستان امسال به مسابقات المپیک زمستانی ترکیه گام نهاده است و تصمیم دارد از عنوان خود در جهان محافظت کند. هر چند تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران تغییراتی را در بازیکنان داشته و از چند بازیکن جوان استفاده میکند ولی من با شناختی که از مربیان با تجربه این تیم از جمله آقایان رضا داورزنی و محمد علی عباسی دارم مطمئن هستم به شرایط آرمانی رسیده است و آماده رویارویی با هر تیمی را دارد.
باید اشاره کنم در این دوره از مسابقات المپیک زمستانی ترکیه تیم های قدرتمندی همچون اسپانیا ، ایتالیا ، برزیل و ژاپن حضور دارند که هر کدام می‌توانند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

علیرضا عباسی: تیم ملی فوتسال ناشنوایان آماده رویارویی با هر تیمی را دارد
گفتنی است در این تورنمنت آقای وحید سلیمانی داور بین المللی فوتسال در کنار تیم ملی حضور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha