• دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402121409878
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل عنوان کرد

تشکیل کمیته امداد برکات زیادی را به همراه داشته است

تشکیل کمیته امداد برکات زیادی را به همراه داشته است

ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تشکیل نهاد انقلابی و ارزشمند کمیته امداد در این ۴۵ سال، برکات بی‌پایان و حسنات بیشماری به همراه داشته است.

علیرضا حسین‌نژاد در آستانه سالروز تشکیل کمیته امداد گفت: این نهاد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) شکل گرفت تا اساس و بنیان این انقلاب را که برگرفته از حضور مستضعفان و پابرهنگان بود، مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهد.

وی آثار پر خیر و برکت این نهال پر سود و ثمر انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: با حمایت و پشتیبانی کمیته امداد، گروه‌های آسیب‌پذیر شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند تا از مناطق شهری و روستایی رفع محرومیت شده و بستر حمایت همه جانبه از نیازمندان و فقرا فراهم آید.

حسین‌نژاد تصریح کرد: کمیته امداد بعد از فراز و نشیب‌های مختلف، امروز به عنوان یک نهاد حمایتی صرف محسوب نمی‌شود بلکه در ابعاد مختلف از اشتغال، مسکن و درمان گرفته تا حوزه انسجام تشکل‌ها و نهادها مردمی و مراکزنیکوکاری خیرخواهانه، سعی کرده تا به وظیفه خطیر خود در ایجاد امنیت و آرامش روحی و روانی گروه‌های نیازمند مدد برساند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: همزمان با سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند انقلاب اسلامی و در آستانه سال نو، در قالب جشن نیکوکاری پویش عید همدلی نیز برگزار می‌شود تا اقشار مختلف مردم و خیران با مشارکت در این جشن بتوانند مساعدت لازم را به خانواده‌های نیازمند انجام دهند.

وی عنوان کرد: در سطح استان و در گرامیداشت این ایام، برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود که در اولین گام برگزاری جشن نیکوکاری و به صدا درآوردن زنگ نمادین نیکوکاری به همراه برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت نقد و غیرنقد پیش بینی شده است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین‌نژاد افزود: تلاش بر این است تا این کمک‌ها و مساعدت مردمی بعد از جمع‌آوری در کوتاه‌ترین زمان و تا شب عید به دست فقرا و محرومان رسیده و دغدغه این خانواده‌ها از لحاظ تامین نیازمندی شب عید مرتفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha