• دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402121409934
  • منبع : بازار

اولین دوره نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته در شهر آفتاب تهران برگزار شد

اولین دوره نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته در شهر آفتاب تهران برگزار شد

نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته یا ایران بیلد، عنوان رویدادی است که با همکاری تسفا (تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان) و انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه فولادی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار شد. در نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته، بیش از ۹۰ شرکت فعال در صنعت ساختمان حضور داشتند و دستاوردها و محصولات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از تسفا، نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته، بهترین فرصت برای تقویت آگاهی از برند و مارکتینگ شرکت‌ها و فعالان این حوزه بود. شرکت‌ها با به نمایش گذاشتن محصولات و دستاوردهای خود، با مشتریان واقعی دیدار و برای فروش محصولاتشان مذاکره کردند. علاوه بر این، شرکت‌کننده‌ها در ایران بیلد ۲۰۲۴ توانستند به ارزیابی خوبی از جایگاه خود در بازار دست پیدا کنند تا در ادامه مسیر کسب و کار خود، به بهبود نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود بپردازند. بازدیدکنندگان، علاقه‌مندان و فعالان حوزه ساختمان سازی نیز در نمایشگاه ایران بیلد ۲۰۲۴ حضور داشتند تا از آخرین محصولات و دستاوردهای این صنعت مطلع شوند.

تعاونی تسفا، برگزار کننده اولین دوره‌ی نمایشگاه ایران بیلد

 شرکت تسفا (تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان) که از برترین تامین‌کنندگان مقاطع فولادی در ایران به شمار می‌رود، به عنوان برگزارکننده اولین دوره ایران بیلد انتخاب شده بود. این شرکت که به تازگی وارد یازدهمین سال فعالیت خود شده است، در نظر دارد این نمایشگاه را هر سال و به مدت ۱۰ سال برگزار کند.

تعاونی تسفا از زمان تاسیس تاکنون توانسته بخش زیادی از نیاز بازار به محصولات فولادی را تامین کند و به عنوان یکی از رهبران این صنعت، تاثیر قابل توجهی بر بازار دارد. تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان به صورت لحظه‌ای قیمت محصولات خود را نظیر قیمت ورق کاویان، اکسین، کاشان و غیره را بروزرسانی می‌کند تا افراد به طور کامل از آخرین تغییرات قیمتی مقاطع فولادی مطلع شوند. علاوه بر این، تسفا سعی می‌کند اخبار بازار فولاد و آهن آلات را به طور کامل پوشش دهد و تحلیل‌هایی در مورد بازار فولاد ارائه دهد. این شرکت محصولات خود را از بهترین کارخانجات ایران تامین و کیفیت آن‌ها را تضمین می‌کند.

اولین دوره نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته در شهر آفتاب تهران برگزار شد

تعاونی تسفا، تجربه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در صنعت ساختمان

تسفا به غیر از برگزاری ایران بیلد ۲۰۲۴، تاکنون نمایشگاه‌های مختلفی را برگزار کرده یا به عنوان اسپانسر، حامی آن‌ها بوده است. این شرکت بازرگانی با هدف افزایش سهم بازار، مارکتینگ و تقویت آگاهی از برند شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در صنایع فولاد، ساختمان وسازه‌های فولادی، همواره رویدادهای مختلفی را برگزار می‌کند. نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته، جدیدترین نمایشگاهی بود که این شرکت با همکاری انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران در شهر آفتاب برگزار کرد. در ادامه، به برخی از مهم‌ترین نمایشگاه‌هایی که تاکنون تسفا برگزار کرده است، اشاره می‌کنیم.

  •  حامی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان در سال ۱۳۹۸
  •  برگزارکننده نهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی سازه و فولاد در سال ۱۳۹۷
  •  حامی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در سال ۱۳۹۷
  •  برگزار کننده هشتمین کنفرانس ملی سازه و فولاد در سال ۱۳۹۶
  •  حامی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در سال ۱۳۹۶
  •  حامی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در سال ۱۳۹۵
  •  مشارکت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی عمران و ساختمان کیش در سال ۱۳۹۵
  • در ایران بیلد ۲۰۲۴ مسئولان دولتی با فعالان بخش خصوصی دیدار کردند

بسیاری از مدیران و مسئولان دولتی در این نمایشگاه حاضر شدند و از آخرین محصولات و دستاوردهای این صنعت بازدید کردند. علاوه بر این، مدیران دولتی نشست‌های مختلفی را با محوریت وضعیت فعلی و ارائه راهکارهایی برای بهبود صنعت ساختمان با فعالان بخش خصوصی برگزار کردند. دکتر تیزمغز، مشاور وزیر راه و شهرسازی که در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشت، اعلام کرد که این وزارتخانه در چارچوب وظایف خود به دنبال همکاری با بخش خصوصی برای استفاده از ظرفیت‌های فعالان این حوزه برای حل مشکلات صنعت ساختمان است.

اولین دوره نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته در شهر آفتاب تهران برگزار شد

پایان نمایشگاه ایران بیلد ۲۰۲۴

نمایشگاه ایران بیلد (ساختمان و صنایع وابسته) پس از چهار روز برگزاری در روز ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ به اتمام رسید. جمعه، شلوغ‌ترین روز نمایشگاه بود. عموم مردم در آخرین روز از نمایشگاه ایران بیلد ۲۰۲۴ حضور داشتند و از غرفه‌ها و مجموعه‌های شرکت کننده بازدید کردند. در ساعات انتهای نمایشگاه نیز انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فلزی به همراه شرکت تسفا (برگزارکنندگان نمایشگاه) با اهدای لوح سپاس از مجموعه‌های شرکت کننده و غرفه داران در نمایشگاه تقدیر کردند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha