• دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402121409945
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

منتخب کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

همه باید نسبت به مردم احساس مسئولیت و تکلیف بیشتر از گذشته کنند

همه باید نسبت به مردم احساس مسئولیت و تکلیف بیشتر از گذشته کنند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد منتخب شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای مسئولیت بنده، همه منتخبین و مسئولان جمهوری اسلامی را مضاعف تر و سنگین‌تر کرده است.

حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مشارکت مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه در بین استان‌های کشور در صدر است.

وی اظهار کرد: این مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای طی در روز ۱۱ اسفند نه تنها مسئولیت بنده بعنوان منتخب خود بلکه همه منتخبین و مسئولان جمهوری اسلامی را مضاعف کرده چراکه این مردم با همه مشکلات و نارسایی‌های مختلف از جمله اقتصادی و زیربنایی با تمام توان و تمام قد پای حمایت از نظام و اجرای منویات مقام معظم رهبری ایستادند و با حضور پرشور خود در انتخابات کاری استثنایی انجام دادند.

این منتخب شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده خاطرنشان کرد: همه باید نسبت به مردم احساس مسئولیت و تکلیف بیشتر از گذشته کنند.

موحد تصریح کرد: این مشارکت مردم در ۱۱ اسفند نشان داد که مردم چقدر به آرمان‌های انقلاب عمل می‌کنند و به دستورات رهبری پایبند هستند.

وی ادامه داد: مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده، سزاوار هرگونه خدمتی هستند اما مردم این حوزه شرایط مناسبی به خصوص در زمینه اشتغال ندارند که باید در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

منتخب حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده عنوان کرد: اشتغال در این حوزه انتخابیه بدترین وضعیت را دارد، افراد جویای کار این حوزه، جاها و استانهای دیگر که برای اشتغال و بکارگیری مراجعه می کنند، غیربومی محسوب می‌شوند و در شهرستانهای خود نیز زمینه اشتغالزایی وجود ندارد و سرمایه گذاری در این منطقه تنها با حضور دولت امکان پذیر نیست.

موحد تاکید کرد: باید پاسخ احساسات پاک این مردم که با حضور خود در پای صندوق های رای دشمن را مأیوس کردند را با دفاع و حمایت خود از آنها بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha