• دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402121410010
  • منبع : بازار

بهترین هتل‌های ۴ ستاره قشم را بشناسید

بهترین هتل‌های ۴ ستاره قشم را بشناسید

جزیره قشم، یکی از توریستی‌ترین نقاط ایران است و با توجه به اینکه هر ساله مسافران زیادی به این جزیره سفر می‌کنند، هتل‌های متعددی در آن برای پاسخ‌گویی به نیازهای مسافران ساخته شده‌اند. همین مسئله هم انتخاب اقامتگاهی مناسب که خاطره ای خوش از سفر به این جزیره زیبا را برایتان رقم زند، چالش‌برانگیز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از فلای تو فلای، در این بین، هتل های ۴ ستاره قشم با ارائه امکانات رفاهی و خدماتی در سطحی مطلوب، گزینه ای ایده آل برای تجربه سفری خاطره انگیز و توأم با آسایش و آرامش هستند. این هتل‌ها با تنوع در سبک معماری، موقعیت مکانی و امکانات، پاسخ‌گوی سلایق و نیازهای مختلف هستند. در این مطلب، با معرفی برترین هتل های ۴ ستاره قشم، به شما کمک می‌کنیم که بهترین گزینه را برای رزرو هتل قشم پیدا کنید. با ما همراه باشید.

هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم، در زمره هتل‌های ۴ ستاره قشم قرار دارد که با ارائه خدمات و امکانات رفاهی در سطحی مطلوب، تجربه‌ای خوش از سفر به این جزیره زیبا را برای شما رقم خواهد زد. این هتل در موقعیتی عالی، در مرکز جزیره قشم واقع شده است و دسترسی آسان به مراکز خرید، تفریحی و اداری دارد. هتل آوینا با فضایی آرام و دلنشین، محیطی ایده آل برای استراحت و تجدید قوای شما پس از یک گشت و گذار پر هیجان در جزیره قشم خواهد بود.

  • آدرس: جزیره قشم، بلوار باهنر، هتل آوینا

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم، با تلفیقی از امکانات رفاهی مناسب، موقعیت مکانی ممتاز و خدمات باکیفیت، انتخابی ایده آل برای سفری خاطره انگیز به جزیره نگین خلیج فارس و رزرو هتل قشم خواهد بود. این هتل ۴ ستاره، در سال ۱۳۹۵ در بلوار آزادگان قشم افتتاح شد و با ۱۰۰ اتاق و سوئیت مجهز و مدرن، در فضایی دلنشین و آرام، پذیرای میهمانان گرامی از سراسر ایران و جهان است. این هتل به‌خاطر موقعیت مکانی عالی خود، دسترسی آسانی به مراکز تفریحی و گردشگری جزیره قشم، مانند بازارهای سنتی و مدرن، مراکز خرید، سواحل نیلگون خلیج فارس، و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی دارد و اقامت در آن، می‌تواند سفری لذت‌بخش را برای شما رقم بزند.

  • آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم، با افتخار به‌عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ۴ ستاره جزیره قشم، در سال ۱۳۹۶ در قلب این جزیره زیبا گشوده شد. این هتل نوساز و زیبا، معماری بسیار دلنشینی دارد و فضایی خاص و چشم‌نواز را برای اقامتی خاطره‌انگیز خلق کرده است. تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل، امکان اقامتی ایده‌آل را برای هر سلیقه‌ای فراهم می‌کند. هتل آرتا قشم، با تعهد به ارائه خدمات و امکاناتی درخور شان میهمانان گرامی، انتخابی ایده‌آل برای سفری خاطره‌انگیز به جزیره قشم و رزرو هتل قشم خواهد بود.

  • آدرس: قشم ، بلوار شهید بهشتی، ساختمان هتل آرتا

بهترین هتل‌های ۴ ستاره قشم را بشناسید

بوتیک هتل ایرمان قشم

بوتیک هتل ایرمان قشم، اولین بوتیک هتل در این جزیره محسوب می‌شود و در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است. این هتل مجموعا ۳۸ واحد اقامتی را برای رزرو آماده کرده که با امکانات رفاهی مدرن و دکوراسیون شیک، فضایی دلنشین و آرام را برای اقامتی خاطره‌انگیز فراهم کرده‌اند. هتل ایرمان قشم موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و شما در طول اقامت خود، به‌راحتی می‌توانید به نقاط دیدنی و بازارهای شهر دسترسی داشته باشید. کارکنان مجرب و آموزش‌دیده این هتل با ارائه خدماتی باکیفیت و ممتاز، در تلاشند تا اقامتی خاطره‌انگیز و توام با آرامش را برای شما رقم بزنند.

  • آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

هتل آتامان قشم

از دیگر هتل های ۴ ستاره‌ای که گزینه‌ای عالی برای رزرو هتل های قشم محسوب می‌شود، باید هتل آتامان را نام برد. این هتل از سال ۱۳۹۶ از مسافران جزیره قشم پذیرایی می‌کند و طی این مدت کم، سابقه بسیار درخشانی از خود به‌جا گذاشته است. در کنار ارائه امکانات رفاهی مناسب، هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی هم دارد و به همین دلیل، گزینه محبوب بسیاری از مسافران برای اقامت در جزیره قشم محسوب می‌شود.

  • آدرس: قشم، میدان حافظ، بلوار گلستان

بهترین هتل‌های ۴ ستاره قشم را بشناسید

رزرو هتل های قشم با بهترین قیمت در فلای‌تودی

انتخاب هتل مناسب، نقشی کلیدی در تجربه سفری خاطره انگیز به جزیره قشم ایفا می کند. اگر هتل های ۴ ستاره قشم انتخاب شما برای اقامت در این جزیره هستند، می‌توانید روی موارد فوق برای تجربه سفری به‌یادماندنی حساب کنید. برای رزرو هتل‌های معرفی‌شده در این مطلب و رزرو سایر هتل های قشم، می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی مراجعه کنید و رزرو هتل قشم را با ارزانترین نرخ انجام دهید.

علاوه بر رزرو هتل داخلی و خارجی از میان ۱.۵ میلیون هتل، در سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی، امکان خرید بلیط هواپیما ، خرید بلیط قطار، دریافت خدمات ویزا، خرید تور، بیمه مسافرتی، رزرو تور کشتی کروز و سایر تورهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد. جهت برنامه‌ریزی برای شروع یک سفر بی‌نقص و خاطره‌انگیز، همین حالا به سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی مراجعه کرده و با تنها چند کلیک و در کمترین زمان ممکن، خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۴ ۱۴:۴۰

بوتیک هتل ایرمان آخر بهمن رفتم. بسیار تمییز، با برخورد عـالی و پذیرایی خوب و فضای خوب. بسیار عالی بود و قطعا انتخاب بعدی من و خانواده است.