• دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402121410013
  • خبرنگار : 50037

منتخب مردم اسدآباد در مجلس:

راه‌اندازی بندرخشک در پایتخت تریلرها را پیگیری می‌کنیم

راه‌اندازی بندرخشک در پایتخت تریلرها را پیگیری می‌کنیم

ایسنا/همدان منتخب مردم اسدآباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پیگیری راه‌اندازی بندرخشک برای شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از برنامه‌های خود در این دوره از مجلس خبر داد.

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت وجود ۶۰۰۰ تریلر و ماشین سنگین در شهرستان اسدآباد معروف به پایتخت تریلرها ایجاد و راه‌اندازی بندرخشک در این شهرستان از نقش اثرگذار و بزرگ در اشتغال برخوردار است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های بنده در دوره هشتم پیگیری منطقه ویژه اقتصادی در اسدآباد بود، با توجه به اینکه برآیند کار در بحث منطقه ویژه اقتصادی کمرنگ شده به طور قطع  طرح  بندرخشک را طی مکاتبه و نشستی با وزیر راه و شهرسازی در این دوره از مجلس پیگیری خواهم کرد.

منتخب مردم اسدآباد در انتخابات مجلس دوازدهم ادامه داد: اکتشاف معادن یکی از کارهای بزرگ دیگر و از پایه‌های ایجاد اشتغال در منطقه بوده که در این دوره از مجلس پیگیری خواهم کرد.

رنجبرزاده بیان کرد: اکتشاف معادن موجود در منطقه اعم از محمدآباد دارای ژئو شیمی و ذخایر بزرگی بوده که می‌توان کارخانه‌های بزرگی را در کنار آن مستقر و اشتغال بسیاری برای آن پیش‌بینی کرد.

وی با بیان اینکه بحث گردشگری گردنه را حتماً باید در این دوره از مجلس پیگیری کنیم، خاطرنشان کرد: در بحث آب‌های سطحی و ذخیره‌سازی این آب‌ها در دوره گذشته کارهای مطالعاتی سد تغذیه مصنوعی از جمله سد تغذیه مصنوعی هلور و آجین را  برای شهرستان انجام داده و پیگیری کردم که بعد از بنده این طرح‌ها به صورت رها شده باقی مانده و به طور قطع در این دوره جزو برنامه‌های خود قرار داده‌ام.

بخشی از آب شرب اسدآباد باید از سد نعمت‌آباد تأمین شود

منتخب مردم اسدآباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: باید بخشی از آب شرب اسدآباد از سد نعمت‌آباد شهرستان تأمین شود و در این رابطه زهکشی آب ساختمان سد نعمت‌آباد به اسدآباد را به عنوان یکی دیگر از برنامه‌ها در این دوره پیگیری خواهم کرد.

بحث راه‌آهن، آب شرب، پزشک قانونی، احداث مجتمع فرهنگی رفاهی، پارکینگ عمومی، تکمیل کتابخانه استاندارد، تونل، پردیس سینمایی، توجه به راه‌های مواصلاتی، استخر بانوان و پارک‌بانوان و بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) از دیگر مواردی بود که رنجبرزاده به عنوان برنامه‌های این دوره خود در مجلس شورای اسلامی از آن یاد کرد.

وی افزود: توجه به گردشگری شهرستان با توجه به ظرفیت خوب گردنه اسدآباد و نیز پتانسیل‌های روستاهای اشترجین، قاسم‌آباد، خنداب و ویرایی در این دوره از مجلس برای منطقه ضرورت دارد و باید پیگیر بود.‌

رنجبرزاده همچنین با اشاره به پروژه کنارگذر اسدآباد یادآور شد: کنارگذر اسدآباد دارای نواقصی بوده که باید برای امنیت مسافران برطرف سپس راه‌اندازی شود و این امر را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت پیگیری برای جذب سرمایه‌گذاران به منظور ایجاد طرح‌های قابل قبول و بزرگ در شهرستان برای اشتغال جوانان منطقه تصریح کرد: در این رابطه باید از ظرفیت شستا، ایمیدرو، گروه‌های اقتصادی و هلدینگ‌های تخصصی از جمله گروه اقتصادی امید وابسته به بانک سپه و گروه اقتصادی وابسته به بانک ملی، بنیاد برکت نیز بهره گرفت.

رنجبرزاده با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاران بزرگ به جایگاه و قدرت نماینده در مجلس بستگی دارد، افزود: شورای نقطه‌ای و خوشه‌های صنعتی در روستاها نیز یکی از مهمترین طرح‌ها در ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان به شمار می‌رود که باید در این دوره از مجلس برای شهرستان پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه ما آمده‌ایم خدمت و کار کنیم و به دنبال هیچ چیز دیگری نیستیم، گفت: برای خدمت به مردم در این مسیر نیاز به هم‌افزایی و همکاری همه مردم و مسئولان دارم و به طور قطع با اتحاد و انسجام هم‌افزایی یگدیگر شاهد پیشرفت دوچندان شهرستان در چشم‌انداز آینده خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تمامی مردم و کاندیداها و برگزارکنندگان انتخابات در شهرستان اسدآباد گفت: در رویداد بزرگ سیاسی ۱۱ اسفندماه مردم از هر جناح و قبیله و قومیت با حضور پرشور و باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی حماسه و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند که این حماسه حضور آنها را قدر می‌دانیم و ارج می نهیم و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

رنجبرزاده ادامه داد: حماسه سترگ ۱۱ اسفند عرصه آزمون دیگری برای ملت شجاع ایران اسلامی بود، ملتی که با لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری، آگاهانه در صحنه، حاضر و پس از چهار دهه‌ افتخارآمیز، اعجاب تحلیل‏گران و سیاستمداران جهانی را بر انگیخت‌.

وی گفت: در این حضور تاریخ‌ساز مردم انقلابی و ولایتمدار اسدآباد روزی بزرگ، ماندگار و افتخارآفرین را خلق کردند و دیگر بار با حضور خود بر حقانیت راه درست و مسیر نورانی امامین انقلاب که منشعب از ‌ایمان راسخ و خلل‌ناپذیر آنها و نشانگر عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صحه نهادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha