• سه‌شنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402121510571
  • خبرنگار : 71368

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد

لزوم کمک شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

لزوم کمک شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران درخواست کرد که به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک کند.

به گزارش ایسنا، احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به جاری شدن سیل در سیستان و بلوچستان و زلزله صبح امروز در این استان گفت: همه ما باید نقش خود را در این بحران ایفا کنیم و از شهرداری تهران درخواست می‌کنم که بررسی کرده و به این استان کمک کند.

وی با بیان اینکه جلسه ای با سمن های تهران داشتیم تا در آن استان نقش خود را ایفا کنیم، گفت: امیدوارم در این ایام سخت همه در کنار مردم سیستان و بلوچستان بوده و نقش خود را ایفا کنیم.

همچنین پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به برگزاری کنسرت برای ۱۵۰۰ کودک کار در برج میلاد، افزود: روز درختکاری از موضوعات مهمی است که باید به مسئله درخت بپردازیم و توجه مان به نقش موثر درخت در ایجاد هوای پاک و فضای تفرج باشد و خوشحالیم که مدیریت شهری ششم، نقش موثری در راستای توسعه فضای سبز به خصوص کاشت کمربند سبز تهران ایفا می‌کند و امید است این اقدامات توسعه یابد و شاهد شهری سبز باشیم.

وی با بیان اینکه شورای ششم با برنامه ریزی درست در حوزه حمل و نقل و برقی سازی حمل و نقل در کنار توسعه فضای سبز می‌تواند در راستای کاهش آلایندگی اقدام کند، گفت: امید است شهرداری در راستای این سیاست ها اقدامات موثرتری را انجام دهد.

امیدواریم دولت و تمام نیروهایی که می توانند کمک کنند برای سیستان و بلوچستان وارد عمل شوند

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی نیز در دویست و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: از همه سازمان ها، تشکلات و دیگر بخش ها درخواست داریم که هر کاری می توانند انجام دهند تا ملت مظلوم غزه هرچه زودتر از زیر فشارهای رژیم غاصب صهیونیست خارج شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متأسفانه سیل سیستان و بلوچستان و زلزله در نزدیکی سیستان را در روزهای اخیر شاهد بودیم، افزود: نباید در مورد مردم سیستان و بلوچستان تعلل کنیم.

وی با بیان اینکه هلال احمر و دیگر بخش ها در سیستان حضور یافته اند افزود: این حادثه بسیار سخت است و امیدواریم دولت و تمام نیروهایی که می توانند کمک کنند وارد عمل شوند تا مردم سیستان از این رنج رها شوند.

وی با تأکید بر اینکه دو تن از شهرداران مناطق تهران در هفته گذشته تغییر کردند، تأکید کرد: بنده در ملاقات های مردمی شاهد بودم که آقای شریفی شهردار منطقه ۵ و آقای فرهادی شهردار منطقه ۱۹ زحمات زیادی کشیدند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha