• سه‌شنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121510787
  • خبرنگار : 30147

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

رانندگان در محورهای کوهستانی کوهسرخ زنجیر چرخ همراه داشته باشند

رانندگان در محورهای کوهستانی کوهسرخ زنجیر چرخ همراه داشته باشند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهسرخ گفت: با توجه به آغاز بارش برف از صبح امروز، رانندگان هنگام عبور از جاده‌های کوهستانی این منطقه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رضا فانی مکی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه همزمان با شروع بارش برف بلافاصله نیروها به‌منظور تسهیل در رفت و آمد و ایمنی تردد در محورها اقدام به شن و نمک‌پاشی کردند، افزود: اکنون تمامی راهداران در آماده‌باش کامل و در محورها مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۷.۳۰ دقیقه صبح امروز شاهد بارش برف در منطقه هستیم، اظهار کرد: همچنان بارش برف را در سطح منطقه داریم، از رانندگان درخواست می‌شود با توجه به لغزندگی برخی نقاط با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.‏ در فصل زمستان چنانچه وسیله نقلیه در محورهای کوهستانی قصد تردد دارد اگر بارش هم نباشد زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهسرخ  با بیان اینکه به اینکه از صبح امروز بیش از ۳۵ تن شن و نمک در سطح راه‌های مواصلاتی شهرستان پخش و ۷۰ کیلومتر نیز برف‌روبی شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دو اکیپ در قالب ۴ نفر در سمت محور کوهسرخ-کاشمر و محور کوهسرخ-نیشابور مشغول برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی تا انتهای حوزه هستند.

رانندگان در محورهای کوهستانی کوهسرخ زنجیر چرخ همراه داشته باشند

وی عنوان کرد: هرچند با اقدامات صورت گرفته محورها همه شن و نمک‌پاشی شده و باز هستند اما از رانندگان عزیز درخواست می‌شود با توجه به کوهستانی بودن منطقه حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

فانی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام هواشناسی سامانه بارشی تا عصر امروز در منطقه فعال است، گفت: از هموطنان محترم تقاضا می‌شود سفرهای غیر ضروری خود را به زمان مناسب‌تری موکول نموده و در صورت ضرورت سفر، حتماً از سلامت فنی، صحت عملکرد سیستم گرمایشی، برف پاک‌کن‌ها و سوخت کافی خودروی خود مطمئن بوده و زنجیر چرخ و سایر تجهیزات ایمنی سفر در زمستان را همراه خود داشته باشند و با احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رانندگان در محورهای کوهستانی کوهسرخ زنجیر چرخ همراه داشته باشند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهسرخ  تصریح کرد: مسافران می‌توانند آخرین اطلاعات راه‌های استان را از سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

 حوزه استحفاظی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهسرخ ۴۲ کیلومتر از ریوش به سمت نیشابور، ۱۵ کیلومتر به سمت کاشمر، ۱۸۵ کیلومتر راه روستایی، ۱۷ کیلومتر راه خاکی روستایی و ۱۵ کیلومتر راه دسترسی خاکی بین روستای توندر و بنده قراء است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha