• سه‌شنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402121511009
  • خبرنگار : 50175

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان:

تخصیص لرستان از اعتبارات تملک دارایی‌ها بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است

تخصیص لرستان از اعتبارات تملک دارایی‌ها بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است

ایسنا/لرستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: تخصیص استان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های در سال جاری ۲۷۴۵ میلیارد تومان است.

سمانه حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سهم لرستان از مساحت کشور۲.۲ درصد و سهم استان از جمعیت کشور ۱.۷ درصد است.

وی با بیان اینکه سهم اعتبارات استانی و توازن ملی استان از کشور ۳.۴ درصد است و رتبه دهم را داریم، اظهار کرد: سهم لرستان از درآمدهای استانی ۰.۳۷ درصد است و رتبه ۲۷ را داریم.

این مسئول گفت: در بحث اعتبارات تملک دارایی استان می‌دانیم رقم آن چقدر است و متولی توزیع آن هستیم و پیشنهاد تخصیص یا توزیع تخصیص آن نیز با ما بوده و رقم آن ۲۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه تخصیص ملی‌ها ممکن است در سطح ملی پیگیری کنیم اما توزیع آن با ما نیست و باید از دفاتر بخشی سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری اعتبارات و تخصیص آن را داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اضافه کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های استان در سال ۱۴۰۲ جمع استانی ما آنچه که ابلاغ شده ۲۷۴۵ میلیارد بوده و همچنین ۷۵۴ میلیارد نیز از توازن ملی تخصیص داده شده است.

حسن‌پور تصریح کرد: در مجموع تخصیص استان ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد بوده که تاکنون از این رقم‌ها ۱۱۶۰ میلیارد تخصیص داده‌ شده و بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته رقم‌های خوبی در نظر گرفته‌اند و تا ۲۸ اسفندماه ابلاغ تخصیص می‌شود فعلاً میانگین تخصیص از ۲۷۴۵ میلیارد تومان ۴۲.۳ درصد است.

وی بیان کرد: تخصیص ۷۵۴ میلیارد تومان همیشه ماه آخر داده می‌شود و فعلاً این برای ما نیست ولی این مهم به این معنا نیست که تخصیصی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان ادامه داد: تا پایان سال ۷۵۴ میلیارد را تخصیص خواهیم گرفت و از این رقم ۴۲.۳ درصد هم انتظار می‌رود که بالاتر رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha