• سه‌شنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121511118
  • خبرنگار : 50672

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه گلستان:

منتخبین مجلس و خبرگان قدردان مردم باشند/ نمایندگان برای رفع مشکلات اقتصادی چاره‌اندیشی کنند

منتخبین مجلس و خبرگان قدردان مردم باشند/ نمایندگان برای رفع مشکلات اقتصادی چاره‌اندیشی کنند

ایسنا/گلستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان با اشاره به ضرورت قدردانی منتخبین انتخابات اخیر از مردم، گفت: نمایندگان باید با هم‌افزایی دولت برای رفع مشکلات اقتصادی چاره‌اندیشی کنند.

حجت الاسلام قربان جلال در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر اینکه دشمنان باید بساطی را که برای فریب و گمراهی مردم به راه انداخته‌اند جمع کنند، اظهار کرد: حضور پرشور و افتخارآفرین مردم پیامی جز مایوسی و ناامیدی دشمنان اسلام نداشته است. 

وی با بیان اینکه دشمن مشارکت مردم در انتخابات را حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۵ درصد پیش بینی کرده بوده است، عنوان کرد: شکست این پیش‌بینی دشمنان، سبب کم شدن طمع آنان و بهتر شدن احترام و قدرت بین‌المللی کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه «این انتخابات از طرفی دشمنان ما را ناراحت و عصبی، از طرفی دوستانمان را دل شاد می‌کند»، تصریح کرد: مردم ایران با شرکت در انتخابات نشان دادند که برخلاف تبلیغات دشمن پای این نظام مانده و استوار به کار خود ادامه خواهند داد.

قربان با بیان اینکه نمایندگان انتخاب شده مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید قدردان مردم باشند، خاطرنشان کرد: نامزدهای منتخب مردم باید این برگزیدگی را عنایت الهی بدانند و با تمام نیروی خود به صورت جهادی در راه حل کردن مشکلات مردم کار کنند.

وی یکی از وظایف نمایندگان را توجه ویژه به رای دهندگان دانست و عنوان کرد: نمایندگان همانطور که در زمان انتخابات به مردم اهمیت و توجه ویژه‌ای داشتند در زمان حال باید این اهمیت و توجه چندین برابر شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان افزود: با حضور پرشور مردم و حماسه‌آفرینی آنان بر جهانیان ثابت شد که مردم ایران در این راه ثابت قدم هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha