• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402121611384
  • خبرنگار : 30058

یک مسئول خبر داد:

فعالیت بیش از ۱۰۰ تشکل دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی

فعالیت بیش از ۱۰۰ تشکل دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی

ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی از فعالیت بیش از ۱۰۰ تشکل دانشجویی اعم از انجمن علمی، کانون فرهنگی و هنری و تشکل‌های اسلامی دانشجویی خبر داد.

عباس فنی‌اصل شامگاه ۱۵ اسفند در مراسم تجلیل از منتخبان دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره بین‌المللی حرکت با بیان اینکه در بخش دانشجویی سه جشنواره مهم داریم، گفت: اولین جشنواره جشنواره قرآن و عترت است که امسال بعد از دو دانشگاه قم و امام صادق، بیشترین رتبه نصیب دانشگاه محقق اردبیلی شد.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره نیز جشنواره حرکت است که در آن نیز دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه برتر کشور انتخاب شد، افزود: سومین جشنواره نیز جشنواره رویش است که باز هم دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه برتر و کارشناس فرهنگی و هنری دانشگاه به عنوان کارشناس برتر انتخاب شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشگاه از فعالیت‌های علمی، فرهنگی و دانشجویی استقبال می‌کند، ادامه داد: دانشگاه محقق اردبیلی دارای بیش از ۱۰۰ تشکل دانشجویی اعم از انجمن علمی، کانون فرهنگی و هنری و تشکل‌های اسلامی دانشجویی است که دانشجویان می‌توانند با عضویت در آنها به فعالیت بپردازند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار منتخبان جشنواره حرکت از امتیاز نخبگان بهره‌مند خواهند شد، تصریح کرد: جامعه به دانشجویان توانمند به عنوان آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند بوده و شعار دانشگاه محقق اردبیلی«همه با هم رشد کنیم» نیز در راستای تحقق این امر است.

میرمهدی سیدرحیمی مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیت‌های انجمن‌های علمی این دانشگاه در سالجاری، گفت: طی سالجاری ۸۵۸ برنامه توسط انجمن‌ها ثبت شده که دانشکده‌های علوم اجتماعی، فنی و مهندسی و علوم تربیتی و روانشناسی بیشترین فعالیت‌ را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد برنامه‌های انجمن‌های علمی در سال‌های متوالی نسبت به سال‌های گذشته رکوردشکنی داشته است، افزود: آثار کیفی انجمن‌های علمی از دل نمایشگاه جشنواره حرکت بیرون آمده و ۶۰ اثر در حوزه‌های مختلف انجمن برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، بخش ویژه، کتاب، اختراع، آموزش محور، انجمن پویا و سفیر حرکت به جشنواره بین‌المللی ارسال و نتیجه آن هفت مقام برگزیده و شایسته تقدیر و کسب عنوان دانشگاه برتر برای سومین بار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha