• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402121611523
  • خبرنگار : 50444

دفترچه بهای عوارض و خدمات شهری ۱۴۰۳ بجنورد تصویب شد

دفترچه بهای عوارض و خدمات شهری ۱۴۰۳ بجنورد تصویب شد

ایسنا/خراسان شمالی دفترچه تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهری شهرداری بجنورد به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار و در آن موضوع‌های مختلفی از جمله فعالیت‌های مدیریت شهری برای استقبال از بهار، رسیدگی به توافق‌ها و نامه‌های رسیده و همچنین تعرفه دفترچه عوارض محلی و بهای خدمات شهری شهرداری بجنورد بررسی شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه درباره تصویب دفترچه بهای خدمات شهرداری بجنورد و سازمان‌های تابعه در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: بهای خدمات شهرداری بجنورد و سازمان‌های تابعه در سال ۱۴۰۳ حدود ۴۵ درصد افزایش یافته است.

اعظم السادات افشین‌فر گفت: این افزایش متناسب با تورم سالانه اعلامی بانک مرکزی تعیین، ارائه و مقرر شده است که بهای کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خطوط واحد در سال ۱۴۰۳ خارج از این دفترچه و با حضور نمایندگان رانندگان در جلسات کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد بررسی شود.

وی ادامه داد: در بعضی بندهای خدماتی شهرداری بجنورد و سازمان‌های تابعه، نرخ بهای تمام‌شده ارائه شده بود و طبق قانون قابل استناد و دریافت است، اما با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و با اعلام نظر شورای اسلامی شهر بجنورد درباره کاهش قیمت‌ها، این بندها با همان رشد ۴۵ محاسبه و در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه از خلق حماسه‌ای دیگر و حضور باشکوه مردم فهیم و با بصیرت استان بویژه شهرستان بجنورد و کسب رتبه چهارم استان در مشارکت حداکثری تقدیر کرد و افزود: مردم در عمل و در میدان نشان دادند که همیشه در صحنه و پشتیبان نظام، انقلاب و رهبر خود هستند و این جای شکرگزاری دارد.

جمشید عین‌بیگی با تبریک به منتخبان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، بر تعامل و هم‌افزایی برای توسعه استان، کاهش کاستی‌ها و بهبود شاخص‌های اقتصادی استان تاکید کرد.

در ادامه جلسه، نامه‌های رسیده، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد، مصوبات کمیسیون توافق‌های شهرداری بجنورد و نظریه هیأت تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد خوانده و پس از بحث و تبادل نظر، مواردی مصوب و صورت‌جلسه شد که از جمله آن‌ها می‌توان به آگهی مزایده فروش ۱۳ باب مغازه تجاری، آگهی مزایده اجاره سالن ورزشی فرهنگسرای شهرداری بجنورد، لایحه پذیرش املاک اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکار در قبال پرداخت عوارض و بدهی آنها به شهرداری بجنورد، تقسیم و اخذ عوارض یک ساله نوسازی و عمران شهری املاک سطح شهر به‌صورت ماهانه اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha