• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402121611535
  • خبرنگار : 50214

استاندار یزد خبر داد:

پیگیری اجرای خط پدافندی گاز استان/ مشارکت صنایع یزد در توسعه میادین گازی

پیگیری اجرای خط پدافندی گاز استان/ مشارکت صنایع یزد در توسعه میادین گازی

ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به ضرورت تعریف و اجرای خط پدافندی گاز برای استان گفت: یکی از موضوعات مورد پیگیری در جریان سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان، تصویب اجرای این خط پدافندی برای استان خواهد بود.

«مهران فاطمی» در جریان بازدید از شرکت گاز استان، ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های این مجموعه، گفت: شرکت گاز؛ مجموعه ای پاسخگو نسبت به مردم، دارای تعامل بالا با مدیریت ارشد استان و تلاشگر در راستای اجرای راهبردها و تدابیر مدنظر استان است.

وی در ادامه «گاز» را یکی از اساسی ترین زیرساخت های توسعه استان‌ها دانست و اظهار کرد: نباید به «خطوط انتقال موجود» و صرفاً «توسعه شبکه داخلی» بسنده کرد بلکه باید با نگاهی بلندمدت نسبت به تامین زیرساخت‌های این حوزه اقدام کرد.

استاندار با اشاره به ضرورت تعریف و اجرای خط پدافندی گاز برای استان، گفت: یکی از موضوعات مورد پیگیری در جریان سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان، تصویب اجرای این خط پدافندی برای استان خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به تاثیر ناترازی‌های گاز بر عملکرد واحدهای تولیدی و صنعتی استان، خاطرنشان کرد: در صورت تعریف طرح‌هایی در حوزه زیرساخت‌های گازی، بخش خصوصی استان برای سرمایه گذاری و مشارکت در اجرای آنها اعلام آمادگی می‌کند.

استاندار در ادامه بر تهیه بسته سرمایه گذاری در زیرساخت‌های حوزه گاز، جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی استان در این حوزه به صورت مستقل یا کنسرسیوم تاکید و در همین راستا اظهار کرد: یکی از رویکردهای مورد پیگیری توسط صنایع استان باید مشارکت در امر توسعه میادین گازی باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به معرفی یزد به عنوان استان هدف بهره وری کشور، اظهارکرد: مجموعه شرکت گاز استان باید به طور ویژه بر روی پروژه های بهره وری این حوزه، تمرکز و آن ها را در دستورکار قرار دهند.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، فاطمی در پایان با اشاره به ناترازی گاز طبیعی موجود در کشور گفت: در صورت اطلاع رسانی به موقع و  دقیق از وضعیت گاز کشور، بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری استان همراهی های لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha