• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402121611620
  • منبع : نمایندگی سمنان

امسال یک میلیون مسافر توسط ناوگان عمومی سمنان جابه‌جا شده‌اند

امسال یک میلیون مسافر توسط ناوگان عمومی سمنان جابه‌جا شده‌اند

ایسنا/سمنان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان سمنان از جابه‌جایی یک میلیون و ۱۵۰ مسافر در ۱۱ ماه امسال در این استان خبر داد.

غلامرضا طحان امروز (۱۶ اسفند ماه) اظهار کرد: از اول فروردین تا اول اسفند ماه امسال، ۱۵۴ هزار صورت وضعیت جابه‌جایی مسافر در این استان صادر شده است. این تعداد مسافر توسط ناوگان عمومی جابه‌جا شده‌اند

وی بیان کرد: با توجه به مشی مردمدارانه دولت، اداره کل راهداری با توجه به اهمیت بخش حمل و نقل عمومی می‌کوشد سطح رضایتمندی مردم در این بخش را افزایش دهد.

او از فعالیت ۳۲ شرکت حمل و نقل  مسافر در استان خبر داد و گفت: براساس قانون، فعالیت حمل و نقل عمومی برون‌شهری در حوزه باری و در بخش مسافر صرفاً از طریق شرکت‌های مجازی انجام می‌شود که پروانه فعالیت مجاز و معتبر از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به نظارت این اداره کل بر واحدهای فعال در این بخش، ادامه داد: نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان بخش مسافر در استان چه به‌صورت محسوس و چه نامحسوس انجام می‌شود.

او با بیان اینکه همکاری مردم در این بخش می‌تواند به بهبود شرایط در استان کمک کند، اظهار کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد را درباره خدمات بخش حمل و نقل مسافر، رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر، شرکت‌های مسافربری یا تاخیر در مبدأ و هنگام سفر بین شهری و مواردی از این دست، از  طریق سامانه ۱۴۱ و دیگر سامانه‌های ارتباطی به اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان سمنان اطلاع دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان وعده داد که در صورت ارائه هرگونه گزارش در این ارتباط، موارد با حساسیت بالا پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیکی به تعطیلات پایانی سال از تشدید نظارت‌ها در حوزه حمل و نقل خبر داد و گفت: در آستانه فصل سفر و تعطیلات نوروزی، نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و فعالان بخش حمل و نقل در استان با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در خدمات‌دهی به مردم افزایش می‌یابد.

طحان یادآوری کرد: هر سال با آغاز سفرهای نوروزی، همکاران ما در بخش حمل و نقل جاده‌ای با کمک پلیس راه استان از طریق افزایش کمی و کیفی نظارت‌ها بر شرکت‌های حمل و نقل مسافر می‌کوشند با ارتقای سطح خدمات‌دهی بیش از پیش، زمینه رضایت‌مندی هم‌استانی‌ها را فراهم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha