• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402121611759
  • خبرنگار : 71956

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت اعلام کرد

اسپانسر استقلال موبایل‌ها را از فروشندگان داخلی تهیه می‌کند

اسپانسر استقلال موبایل‌ها را از فروشندگان داخلی تهیه می‌کند

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت ایران با بیان اینکه اسپانسر باشگاه استقلال واردکننده حتی یک موبایل هم نیست، گفت: این شخص همه موبایل را از فروشندگان داخلی تهیه می‌کند و با پیگیری‌های صورت گرفته اینماد آن بسته شده است.

به گزارش ایسنا، مهدی اسدی - رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت ایران - در رابطه با اسپانسر باشگاه استقلال که فروشنده موبایل است و حواشی پیش آمده برای این موضوع توضیح داد: اسپانسر باشگاه استقلال واردکننده حتی یک موبایل هم نیست و مانند کوروش کمپانی همه تلفن‌ها را از فروشندگان موبایل داخلی تهیه و به مردم عرضه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته با باشگاه استقلال برای جلوگیری از تکرار ماجرای کوروش کمپانی و متضرر نشدن مردم و جامعه اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا جلوی تکرار ماجرای کوروش کمپانی گرفته شود و هفته آینده جلسه‌ای میان تیم حقوقی انجمن با وکلای باشگاه استقلال در رابطه با اسپانسر آنها داریم، اما گویا باشگاه استقلال حدود ۸۰ درصد از هزینه‌ قرارداد خود را از اسپانسر خود گرفته و معتقد است نمی‌تواند قرارداد را فسخ کند.

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت در پایان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی انجمن موبایل ایران گفت: پیرو نامه‌ای که به دستگاه‌های قضایی و نظارتی ارسال شد، موفق شدیم جلوی اینماد اسپانسر باشگاه استقلال را بگیرم و در حال حاضر اینماد آن مسدود است.

طرح رجیستری واردات قاچاق را به حداقل رساند

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل با اشاره به اینکه اجرای طرح رجیستری باعث کاهش واردات موبایل به صورت قاچاق و غیر قانونی شده است، گفت: ۹۷ درصد از موبایل کشور در حال حاضر به صورت کاملا قانونی وارد می‌شود و بی شک نقش طرح رجیستری موبایل در این موضوع بسیار مهم و اثر گذار بوده چرا که جلوی قاچاق موبایل را به خوبی گرفته است.

اسدی با بیان اینکه طرح رجیستری برای بازار و زنجیره تامین موثر و مفید بوده تاکید کرد: این طرح برای تمام زنجیره تامین و مصرف کنندگان اثرات مطلوبی به همراه داشته و از دولت بابت اجرای عملی این طرح نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

وی در تکمیل مزیت‌های طرح رجیستری خاطر نشان کرد: طرح رجیستری در بحث صرفه جویی و خدمات پس از فروش موبایل، در کارآفرینی و ایجاد شرکت‌های مرتبط نقش داشته و امروز انجمن واردکنندگان موبایل کشور با بیش از ۴۰۰ شرکت، حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد که این طرح در تحقق افزایش اشتغال و درآمدزایی موثر بوده است.

اسدی در پایان به یکی دیگر از مزیت‌های طرح رجیستری پرداخت و گفت: در تمام دنیا مدت گارانتی موبایل ۱۲ ماه است، اما در ایران مدت گارانتی ۱۸ ماه است که ۶ ماه از مدت گارانتی جهانی بیشتر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha