• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402121611775
  • منبع : بازار

تخت بادی از کجا بخریم

تخت بادی از کجا بخریم

تخت بادی یکی از محبوب ترین انواع کالاهای پرتابل با قابلیت راه اندازی و جمع آوری ساده و سریع بوده که در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. این گروه از محصولات توسط شرکت های مختلف در سراسر دنیا تولید شده که بی تردید کارخانه اینتکس بهترین نمونه تخت بادی را تولید می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از اینتکس ایران، تخت بادی اینتکس یکی از  بهترین کالاهای بادی و طبی با رویه های مواج و طبی و روکش مخمل بوده که می توانید از آن در فضاهای مختلف به راحتی راه اندازی کنید. تخت های بادی در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته که می توان به استفاده به عنوان تخت خانگی ، استفاده در سفر و کمپینگ ، استفاده به عنوان تخت مهمان و... اشاره کرد.

تخت بادی با ظرفیت های یک نفره و دو نفره طراحی و تولید شده که غالبا ساختار و کیفیت بدنه های یکسانی داشته اما نمونه های دو نفره ابعاد بزرگ همچنین تحمل وزن بالاتری دارند. شرکت اینتکس تخت خواب های بادی خود را در چند سری ساخت متناسب با کیفیت و استحکام آن تولید کرده که شامل سری استاندارد ، سری پلاس ، سری دلوکس و سری پریم ایر را روانه بازار می کند. در نظر داشته باشید تمام تخت های بادی اینتکس مجهز به پمپ باد سرخود در بخش لبه بالایی خود بوده که به راحتی می توانید با استفاده از آن محصول را در زمانی کوتاه باد کرده و یا از طریق همین پمپ باد اقدام به تخلیه و جمع آوری محصول نمایید. همچنین برای نگهداری اصولی و جا به جایی ساده تخت بادی شرکت اینتکس در داخل بسته بندی محصولات خود یک ساک حمل نیز قرار می دهد.

قیمت تخت بادی اینتکس

برند و شرکت سازنده کالا نیز در قیمت آن نقش دارد و محصولات وارداتی و اورجینال همواره از ارزش بالاتری نسبت به سایر محصولات برخوردارند. به همین دلیل می توانید به راحتی از میان کالاهای موجود وارداتی در بازار از محصولات اورجینال یک تخت بادی را انتخاب و خریداری کنید و با رسیدن به آرامش و آسایش در محیطی با ثبات لحظات خوبی را سپری کنید.

محبوب ترین و با کیفیت ترین تخت بادی دو نفره و یک نفره ساخت شرکت اینتکس می باشد که دارای ساختاری استاندارد و ایمن می باشد و می تواند بهترین شرایط را برای استفاده افراد داشته باشد. این محصول خاص و منحصر به فرد با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و معتبرترین برند در ساخت محصولات بادی تولید شده است. در این صورت کسانی که به دنبال خرید کالای اورجینال هستند می توانند این دسته بندی را بررسی کرده و در نهایت گزینه مورد نظر را خریداری کنند. قیمت این محصولات مناسب است تا افراد بتوانند با توجه به توانایی مالی خود محصول را انتخاب کرده و خرید خود را تکمیل کنند.

تخت بادی از کجا بخریم

تخت بادی دو نفره اینتکس

همانطور که گفته شد افراد به راحتی می توانند هر تخت بادی اینتکس را خریداری کنند و شرایط ایده آل را بدست آورند. محصولات اصلی ارائه شده به عنوان پرفروش ترین تخت های بادی دارای روکش مخملی هستند، اگرچه افراد راحتی زیادی دارند و از سطح نرم و انعطاف پذیر آن لذت می برند.

برخی از نمونه‌های تخت‌های بادی دارای برآمدگی هستند که به عنوان بالش بادی سرخود شناخته می‌شود و این می‌تواند عاملی باشد که محصول را پرفروش‌ترین و منحصر به ‌فرد می‌کند. این کالای بادی که دارای ساختار شبکه ای در داخل بدنه است می تواند رضایت تمام سلیقه ها را جلب کند و در شرایط مختلف بهترین انتخاب برای آنها باشد. بنابراین کسانی که به دنبال تهیه این نمونه از بهترین محصولات بادی هستند در نهایت می توانند با استفاده از نمونه های متعدد تخت بادی با رضایت کامل کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.
تخت های بادی دو نفره در سری ساخت دلوکس بهترین گزینه برای استفاده روزانه بوده که بدنه طبی با روکش مخمل داشته و به دلیل ساختار شبکه ای داخلی خوابی راحت را می توانید با استفاده از آن تجربه نمایید.

تخت بادی از کجا بخریم

یکی از بهترین فروشگاه‌های تخت بادی اینتکس

همچنین برای خرید آسان بهترین تخت بادی اینتکس با برند و ویژگی های منحصر به فرد و جدیدترین تاریخ تولید محصولات می توانید به فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران که مرجعی مطمئن برای خرید انواع تخت بادی می باشد مراجعه نمایید. فروشگاه اینتکس ایران این ویژگی را به شما داده است که خرید خود را به صورت حضوری و با مراجعه به آدرس: تهران ، جنت آباد شمالی ، بالاتر از گلزار شرقی ، جنب فست فود هات لند ، پلاک ۳۱۳ ، واحد همکف و پس از دریافت مشاوره از همکاران ما و تست محصول در محیط فروشگاه تکمیل نمایید. همچنین لازم به ذکر است افرادی که امکان مراجعه مستقیم به فروشگاه را ندارند می توانند با خیال راحت خرید خود را از فروشگاه نمایندگی اینتکس ایران به نشانی www.intexiran.com انجام دهند و محصول را با کارت گارانتی معتبر دریافت کنند. . همچنین می توانید به صورت تلفنی و با شماره های ۰۹۳۷۶۶۶۸۱۴۶ و ۰۹۰۲۶۶۶۸۱۴۶ و ۰۲۱۵۶۱۹۰۸۴۰ در سراسر کشور تماس حاصل کرده و تخت بادی مورد نظر خود را سفارش دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha