• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121611798
  • خبرنگار : 50477

سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس:

سهمیه لیگ برتر را حفظ می‌کنیم/ به نفرات اصلی استراحت می‌دهم

سهمیه لیگ برتر را حفظ می‌کنیم/ به نفرات اصلی استراحت می‌دهم

ایسنا/گلستان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به اینکه بازی با گیتی‌پسند برای ما یک بازی تشریفاتی است، گفت: به بازیکن اصلی برای حضور پرقدرت در بازی‌های مرحله حذفی و حفظ سهمیه لیگ برتر استراحت خواهم داد.

حبیب کوزه‌لی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تیم گیتی‌پسند اصفهان در قالب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار کرد: این بازی که در اصفهان و میزبانی تیم حریف انجام می‌شود عملا برای ما از نظر نتیجه یک بازی تشریفاتی است و باید در اندیشه مرحله بعدی بازی‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه تمام تمرکز ما در حال حاضر بر روی بازی‌های پلی اوت است، افزود: باید همه همت و توان خود را به کار بگیریم تا بتوانیم سهمیه لیگ برتر را برای گنبدی‌های عزیز حفظ کرده و نگذاریم تیم به دسته پائین‌تر سقوط کند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی با توجه به اینکه نتایج دو بازی آینده تاثیری در خارج شدن از منطقه پلی اوت ندارد باید تدبیر مناسبی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم بازیکنان جوانمان را به اصفهان بفرستیم و با جوانان مقابل تیم گیتی‌پسند بازی کنیم، تا نفرات با تجربه تیم برای دیدارهای حساس پلی اوت استراحت داشته باشند.

به گزارش ایسنا، تیم گیتی پسند اصفهان نماینده لیگ برتری استان اصفهان این هفته در سالن مخابرات این شهر به مصاف شهرداری گنبدکاووس می رود، دیداری که پیروزی در آن برای گیتی‌پسند با 15 برد و 45 امتیاز اهمیت زیادی داشته و می‌تواند جایگاه چهارمی این تیم را بهبود بخشد. از سوی دیگر اما شهرداری گنبد حضورش در پلی‌اوت قطعی شده است و برد و باخت در این مسابقه تاثیر زیادی در جایگاهش و حریف مرحله بعدی این تیم ندارد.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال حسین پورکاشیان، مجید محسنی شوشتری، مسعود ذوقی و سید محمد مهدی موسوی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را در سالن مخابرات اصفهان برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha