• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402121611818
  • منبع : بوشهر

شرکت آب و فاضلاب بوشهر:

منابع تامین آب شهرستان عسلویه ۹۰ درصد از خط انتقال کوثر است

منابع تامین آب شهرستان عسلویه ۹۰ درصد از خط انتقال کوثر است

ایسنا/بوشهر شرکت آب و فاضلاب بوشهر اعلام کرد: با توجه به خبری که تحت عنوان «آلودگی هوا و آب آشامیدنی سالم از دغدغه‌های عسلویه» در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ توسط ایسنای بوشهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منتشر شده است روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب بوشهر جوابیه ای را ابلاغ کرده است که در ادامه می خوانیم.

آنچه در پی می آید متن جوابیه‌ی شرکت آب و فاضلاب بوشهر است؛

به استحضار می رساند در حال حاضر منابع تامین آب شهرستان عسلویه ۹۰ درصد از خط انتقال کوثر و مابقی از دو آب شیرین کن نور ویژه و آب شیرین کن spgc و ۲ حلقه چاه در مجتمع آبرسانی چاه مبارک می‌باشد که هر ۳ منبع آب توسط ۷ ایستگاه کلرزنی به صورت روزانه کلرزنی و وارد شبکه توزیع می‌گردد و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با توجه به اهمیت و حفظ سلامت و بهداشت آب به صورت روزانه نسبت به پایش وکلرزنی و سلامت آب در سطح روستاها و شهرهای استان اقدام می نماید. که آزمایشگاه‏های مراکز بهداشت محیط و دانشگاه‏های علوم پزشکی به عنوان ناظر مستقل خارجی بر کیفیت آب نظارت می‏‌کنند.

علاوه بر آن جهت جلوگیری از ورود آلودگی به آب، عملیات تعمیرات و نگهداری خطوط و انتقال به صورت مستمر و در کمترین زمان ممکن توسط پیمانکار بهره برداری و اتفاقات در حال انجام است. در خصوص توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع در این شهرستان نیز ۳ کیلومتر خطوط انتقال وشبکه توزیع انجام شده است. همچنین برنامه اجرای ۱۰ کیلومتر خطوط انتقال وشبکه توزیع را جهت اجرا در دست اقدام دارد که با تامین اعتبارات لازم اجرا خواهد گردید ضمنا در خصوص افزایش منابع تامین آب به اطلاع می رساند هم اکنون عملیات اجرایی آب شیرین کن ۵۰۰۰ عسلویه آغاز گردیده است که با تکمیل این آب شیرین کن از سوی سرمایه گذار به منابع تامین آب شهرستان افزوده خواهد گردید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha