• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121612057
  • خبرنگار : 50477

پایان روز نخست هفته هجدهم کورس سوارکاری گنبدکاووس+ نتایج

پایان روز نخست هفته هجدهم کورس سوارکاری گنبدکاووس+ نتایج

ایسنا/گلستان روز نخست هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی پاییزه-زمستانه گنبدکاووس عصر چهارشنبه، ۱۶ اسفند در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

هفته هجدهم این مسابقات با رقابت ۶۷ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون» در ۶ دور شامل دو دور یک هزار و ۲۰۰ متری، دو دور هزار ۵۵۰ متری، یک دور یک هزار متری و یک دور یک هزار و ۷۰۰ متری در مجموعه سوارکاری گنبد برگزار شد.

دور اول ۱۲۰۰ متر

در دور اول این هفته به ترتیب اسب «ایران گلد مهدوی» با چابکسواری امین محمدی جایگاه نخست، اسب «گل کوئین الهامی» با چابکسواری بنیامین جرجانی جایگاه دوم و اسب «آیهان حسین پور» با چابکسواری رضا فهیمی مقام سوم را کسب کردند.

دور دوم ۱۲۰۰ متر

در دور دوم این هفته به ترتیب اسب «خان رهسپار» با چابکسواری کیوان قلر عطا در جایگاه نخست، اسب «شاه صنم مراوه» با چابکسواری علی رجال در جایگاه دوم و اسب «گنج قابوس» با چابکسواری رضا فهیمی در مقام سوم ایستادند.

دور سوم ۱۰۰۰ متر

در دور سوم این هفته به ترتیب اسب «افراسیاب» با چابکسواری آرمین آق آتابای بر جایگاه قهرمانی، اسب «وی آی پی» با چابکسواری امین محمدی بر جایگاه نایب قهرمانی و اسب «کوماتسو» با چابکسواری یاسر آموت مقام بر مقام سوم تکیه زدند.

دور چهارم ۱۵۵۰ متر

در دور چهارم مسابقات این هفته اسب «یاسین خان» با چابکسواری کیوان قلر عطا به مقام نخست دست یافت و اسب «دومنیک» با چابکسواری بهرام بینایی و اسب «اکو» با چابکسواری بنیامین جرجانی به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور پنجم ۱۵۵۰ متر

در دور پنجم مسابقات این هفته به ترتیب اسب «دپرم» با چابکسواری کمال دالی جه عطا جایگاه نخست، اسب «نایس کاپ» با چابکسواری بنیامین جرجانی جایگاه دوم و اسب «بابا صفا» با چابکسواری آرمین آق آتابای مقام سوم را کسب کردند.

دور ششم ۱۷۰۰ متر

در دور ششم این هفته به ترتیب اسب «زینال» با چابکسواری نادر صالح پور جلوتر از همه در جایگاه نخست ایستاد و اسب «هو اسپریت» با چابکسواری محمد خوجملی مقام دوم و اسب «جاناول» با چابکسواری محمدصفا مختوم نژاد مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش ایسنا طبق برنامه اعلام شده از سوی فدارسیون سوارکاری هفته هجدهم این مسابقات به سبب همزمانی با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با هدف حضور حداکثری مردم خطه شهرستان گنبد کاووس در چهار روز ۱۶ ، ۱۷ ، ۱۸ و ۱۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.

خبرنگار: عادل خدرخوجه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha