• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402121712165
  • منبع : بازار

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی

این روزها که مطابق با اعلام سازمان امور مالیاتی تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول ثبت نام در سامانه مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیکی شده اند، دغدغه اصلی همه کسب و کارها و فعالان اقتصادی، انتخاب یک نرم افزار حسابداری خوب و جامع برای ارسال صورتحساب الکترونیکی است.

به گزارش ایسنا به  نقل از فینتو، پس از بررسی اغلب نرم افزارهای بازار، انتخاب ما برای ارسال صورتحساب الکترونیکی نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو بود. در ادامه با هم به توضیح این موضوع میپردازیم که چرا فینتو را انتخاب کردیم

دسترسی از هر کجا و در هر زمان

فینتو یک نرم افزار حسابداری آنلاین (ابری) است. همین موضوع این نرم افزار را در وهله اول از بسیاری از نرم افزارها جدا میکند. قابلیت ابری (cloud) بودن به ما این امکان را میدهد که به همان سادگی که ایمیل خود را چک میکنیم یا یک قبض را پرداخت میکنیم، در هر ساعت از شبانه روز و با هر دستگاهی(لپ تاپ، موبایل، تبلت، کامپیوتر) تنها با ورود به حساب کاربری خود صورتحساب الکترونیکی را به سامانه مودیان ارسال کنیم و به تمام امور مالی و حسابداری خود رسیدگی کنیم.

ساخت کلید عمومی و کلید خصوصی و فایل csr

نرم افزار حسابداری فینتو علاوه بر امکان ارسال صورتحساب الکترونیکی، امکان ساخت کلید خصوصی و عمومی و ساخت فایل csr  را نیز برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین میتوانید بدون نیاز به استفاده از نرم افزارهای جانبی یا روش های دیگر، به راحتی کلید عمومی و خصوصی خود را هم از طریق همین نرم افزار بسازید و صورتحساب الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کنید.

ارسال رایگان صورتحساب الکترونیکی

ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان با فینتو رایگان است! از ویژگی های خوب نرم افزار حسابداری ابری فینتو این است که هیچگونه هزینه جداگانه و اضافه ای برای ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان از کاربران دریافت نمیکند و این قابلیت به صورت کاملا رایگان در اختیار تمامی کاربران فینتو قرار دارد. مقرون به صرفه و جامع و همیشه در دسترس بودن، فینتو را از سایر نرم افزارهای حسابداری که خدمات سامانه مودیان را ارائه میدهند برای ما متمایز کرد.

آموزش سامانه مودیان

علاوه بر نرم افزار حسابداری فینتو، آموزش سامانه مودیان فینتو نیز توجه ما را به خود جلب کرد. فینتو یک آموزش کامل و جامع درباره صفر تا صد سامانه مودیان تهیه کرده است که پیشنهاد میکنیم خواندن این آموزش را از دست ندهید چرا که در این آموزش به طور جامع به آموزش جامع سامانه مودیان مالیاتی پرداخته شده است.

فینتو ۱۵ روز مهلت استفاده کاملا رایگان از تمامی امکانات نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو را فراهم کرده است. شما میتوانید همین حالا تنها با ایجاد یک حساب کاربری به طور رایگان کار خود را با فینتو آغاز کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha