• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402121712171
  • منبع : بازار

ماندگاری سفیدی دندان با مواد بلیچینگ هوم و آفیس

ماندگاری سفیدی دندان با مواد بلیچینگ هوم و آفیس

چنانچه به طور اصولی و مرتب مراقبت های لازم را از دندان های خود را انجام دهید تا دو سال می توانید از ماندگاری بلیچینگ خود لذت ببرید.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت دنتیوا، در روش بلیچینگ متخصص با استفاده از تجهیزات تخصصی و ایمن دندان های مراجعه کننده را سفید می کند. برای این کار دو روش وجود دارد که مراجعه کننده با توجه به شرایط خود می تواند هر یک از این روش ها را انتخاب نماید. به طور کلی می توان گفت که تفاوت این دو روش در تجهیزات به کار رفته و غلظت مواد سفید کننده و همچنین تعداد جلسات و زمان لازم برای سفیدتر شدن دندان است. به طور مثال در روش آفیس طی یک یا دو جلسه دندان ها سفید می شوند؛ اما در روش هوم حداقل چند هفته باید روی دندان ها کار شود تا به نتیجه دلخواه برسید.

نحوه انجام بلیچینگ دندان هوم و آفیس

تفاوت های دو روش بلیچینگ افیس و هوم در نحوه انجام به شرح زیر است:

در هر دو روش مراحل ابتدایی که شامل آماده سازی دندان ها، جرم گیری، پولیش و... یکسان است. اما روند درمان متفاوت است به طور مثال در روش اول که هوم بلیچینگ است بیمار یک بار به مطب پزشک خود مراجعه می کند و برای دندان های خود قاب مخصوص تهیه می کند، در جلسه بعدی دندانپزشک به مراجعه کننده قاب ساخته شده و آموزش های لازم و نحوه استفاده از تری و میزان مواد لازم بلیچ را در اختیار مراجعه کننده قرار می دهند و دیگر جلسات در منزل و توسط مراجعه کننده انجام خواهد شد. 

مدت زمان اثرگذاری بلیچینگ هوم و آفیس

مدت اثرگذاری در روش هوم و افیس متفاوت است به طوری که برای روش بلیچینگ افیس تنها یک الی دو جلسه زمان نیاز است اما در روش هوم مراجعه کننده در منزل باید دو هفته زمان صرف کند تا به نتیجه دلخواه خود برسد. 

نوع تجهیزات و مقدار مواد مورد استفاده بلیچینگ هوم و آفیس

از دیگر تفاوت های روش هوم و افیس غلظت و مواد به کار رفته و همچنین تجهیزات است. در روش هوم مراجعه کننده از یک سری مواد تری و بلیچینگ در منزل خود استفاده می کند که نیاز به تجهیزات خاص نیز ندارد؛ اما در روش افیس دندانپزشک تمام کارها را با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی خاص انجام می دهد که نیاز به رعایت اصول خاص خود است. مواد بلیچپینگ هوم و آفیس نیز با هم تفاوت دارند. برای خرید مواد بلیچینگ ارزان قیمت می توانید به سایت دنتیوا مراجعه کنید و انواع بلیچینگ هوم و آفیس را با قیمتی استثنایی تهیه کنید.

مشاهده نتیجه درمان بلیچینگ هوم و آفیس

در روش افیس مراجعه کنندگان می توانند به سرعت تغییرات را مشاهده کنند؛ اما در روش هوم و یا همان روش خانگی چون سفیدی دندان به مرور اتفاق می افتد حداقل نیاز به دو هفته زمان خواهید داشت.

ماندگاری سفیدی دندان با مواد بلیچینگ هوم و آفیس

ماندگاری روش بلیچینگ افیس بیشتر است یا بلیچینگ هوم؟

همان‌طور که می دانید نتایج حاصل از بلیچینگ دندان دائمی و همیشگی نیست و با توجه به رعایت بهداشت دهان و دندان ها و مصرف برخی ماده های خوراکی از جمله نوشیدنی های رنگ دار می تواند در طول عمر بلیچینگ دندان ها مؤثر باشد. همچنین اینکه با بلیچینگ به چه سطحی از سفیدی دندان برسید و کدام روش را انتخاب کنید نیز تأثیر زیادی در مدت ماندگاری بلیچینگ دارد.

اما چنانچه بخواهیم یک مدت برای ماندگاری بلیچینگ تمامی افراد تعیین کنیم باید بگوییم حدود 6 ماه تادوسال متغیر خواهد بود. چنانچه به طور اصولی و مرتب مراقبت های لازم را از دندان های خود انجام دهید تا دو سال می توانید از ماندگاری بلیچینگ خود لذت ببرید و سپس بعد از زردی مجدد دندان های خود نسبت به فرایند مجدد بلیچینگ اقدام نمایید.همچنین می توانیم بگوییم که ماندگاری بلیچینگ در روش افیس نسبت به روش هوم بالاتر است.

قیمت بلیچینگ هوم

قیمت هوم بلیچینگ چقدر است؟ هزینه بلیچینگ به عوامل گوناگونی وابسته است و موارد زیادی می تواند در قیمت نهایی تأثیر داشته باشد. به طور مثال کلینیکی که برای بلیچینگ انتخاب می کنید، دندانپزشک متخصص، کیفیت مواد استفاده شده و... همان‌طور که گفته شد هزینه بلیچینگ دندان با روش هوم کم هزینه تر و ارزان تر از روش افیس است. توجه داشته باشید با توجه به برخی از عوامل این هزینه می تواند متغیر باشد.

قیمت بلیچینگ افیس

این روش مدت زمان کمتر و تأثیر بالاتری خواهد داشت؛ اما هزینه نسبتا بالاتری نسبت به روش هوم دارد. در روش افیس دندانپزشک با استفاده از تجهیزات پیشرفته شخصاً بر روی دندان های شما کار می کند که با توجه به عواملی مانند: تجهیزات استفاده شده، کلینیک مورد نظر، کیفیت و برند مواد به کار رفته برای بلیچینگ و... قیمت متغیر خواهد بود به دلیل نوسانات بازار و تغییر قیمت ها بهتر است به کلینیک های دندانپزکی مراجعه نمایید تا از قیمت به روز بلیچینگ مطلع شوید.

 انتخاب روش مناسب برای هر فرد با توجه به برخی شرایط امکان پذیر است که با مشاوره از متخصصین و کلینیک خود می توانید روش مناسب خود را پیدا کنید و نسبت به سفید کردن دندان های خود اقدام کنید. برای خرید مواد بلیچینگ ارزان قیمت نیز می توانید با مراجعه به سایت مواد دندانپزشکی دنتیوا تمام نیازهای مطب خود را رفع کنید. دنتیوا با ارسال سریع محصولات مورد نیاز شما خیال شما را در تامین مواد اولیه راحت می کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha