• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121712344
  • خبرنگار : 50652

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

۴۰ پایگاه در سطح شهر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای نیازمندان هستند

۴۰ پایگاه در سطح شهر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای نیازمندان هستند

ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه مردم با آغاز جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید به استقبال بهار می‌روند، افزود: امروز ۴۰ پایگاه در سطح شهرها و میادین اصلی آماده دریافت کمک‌های مردمی برای نیازمندان هستند.

عیسی بابایی صبح امروز، ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان به همراه عید نوروز، اظهار کرد: جشن نیکوکاری همانند سال‌های گذشته همزمان با سراسر کشور و با شعار عید همدلی در گلستان آغاز شد.   

وی با بیان اینکه مردم سخاوتمند گلستان با آغاز جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید با گلریزان عاطفه و مهرورزی به استقبال بهار می‌روند، افزود: امروز ۴۰ پایگاه در سطح شهرها و میادین اصلی، ۲۷۵ مرکز نیکوکاری و ۲۰ اداره کمیته امداد در استان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای نیازمندان در آستانه عید هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تاکید بر اهمیت این امر مهم و توجه به حال هم استانی‌های عزیز در شب‌های ماه مبارک رمضان و سال نو، گفت: همچنین لازم به ذکر است فردا نیز در روز ۱۸ اسفند ماه کمک‌های مردمی در پایگاه‌های نماز جمعه جمع آوری می‌شود.

بابایی در مورد نحوه جمع آوری هدایا و کمک‌های نقدی گلستانی‌ها، توضیح داد: همچنین هم استانی‌های خیراندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت الکترونیکی  از طریق آنی پرداخت و کد دستوری #۰۱۷*۱*۸۸۷۷* و یا  کمک‌های نقدی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۷-۰۲۲۶  و شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی واریز و همچنین با مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad. ir در جشن نیکوکاری امسال مشارکت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه در سال گذشته و در جشن نیکوکاری مردم نوعدوست گلستان بیش از  ۲۷میلیارد تومان کمک کردند، گفت: به حمدلله از سال ۱۳۶۹ که همه ساله در اسفندماه و در آستانه عید نوروز مردم کل کشور همزمان از  ۱۴ اسفند ماه یعنی سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به مدت یک هفته، هفته احسان و نیکوکاری را جشن گرفته و به کمک هم وطنان خود می‌شتابند شاهد این عمل نیک در سطح کشور هستیم که امسال نیز با ماه مبارک رمضان متقارن شده و ثواب این کار بزرگ قطعا چندین برابر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha