• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121712422
  • خبرنگار : 30147

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد خبر داد

جمع‌آوری بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای تاریخ گذشته از انبارها و سردخانه‌های خلیل‌آباد

جمع‌آوری بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای تاریخ گذشته از انبارها و سردخانه‌های خلیل‌آباد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد از جمع‌آوری بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای تاریخ گذشته از انبارها و سردخانه‌های این شهرستان خبر داد.

رضا عطار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان طرح تشدید بازرسی‌ها آغاز و با در نظر گرفتن اقلام سلامت‌محور در اولین روز اجرای طرح طی گشت مشترک با کارشناسان مرکز بهداشت مقادیر قابل توجهی کالای تاریخ گذشته از انبار و سردخانه‌های صنوف سطح شهرستان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در شهرستان با هدف برخورد با گران‌فروشی و احتکار از امروز آغاز و تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، اظهار کرد: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا، پایش وضعیت تأمین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا، جلوگیری از تخلفات احتمالی و نظارت بر مراکز نگهداری عمده کالا از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح نظارتی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد با اشاره به اینکه این طرح نظارتی در راستای افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود، عنوان کرد:این مهم با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و همچنین جلوگیری از سوء استفاده برخی از عوامل در شهرستان از امروز اجرایی و تا ۲۳ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دو گروه در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز بر اقلام مورد نیاز و اساسی مردم در قالب طرح تشدید نظارت و گشت‌های مشترک بازرسی در این ایام بر بازار نظارت می‌کنند.

عطار ادامه داد: در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۲۱۶۵ مورد بازرسی صورت گرفته که  ۴۸ پرونده تخلف واحدهای صنفی در همین راستا  به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.  

جمع‌آوری بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای تاریخ گذشته از انبارها و سردخانه‌های خلیل‌آباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی سال ضمن اجرای طرح تشدید نظارت‌ها با همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی  کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان تامین و توزیع خواهد شد.                               

وی خواستار همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای طرح شد و افزود: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است.         

عطار گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایت های خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.        

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha