• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121712431
  • خبرنگار : 50107

شهردار مشهد:

هر ریال هزینه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی هزاران ریال منفعت دارد

هر ریال هزینه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی هزاران ریال منفعت دارد
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: هر ریال هزینه در راستای شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در آینده برای ما هزاران ریال منفعت مادی و معنوی دارد.

محمدرضا قلندرشریف امروز ۱۷ اسفندماه، در حاشیه مراسم آغاز فعالیت محاکم اطفال نوجوانان و دادسرای ویژه نوجوانان در قالب مجتمع قضایی حمایتی شوق زندگی که در دادگستری کل استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از روزهای خوب مشهد امروز با مراسم شروع بخش جدید مجتمع شوق زندگی رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: این مجتمع چند سالی است در مشهد با محوریت حوزه قضایی و دادگستری بهره‌برداری شده و اقدامات خوبی در راستای شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی مخصوصا در بین خانواده‌هایی که از نظر سرپرستی مشکل دارند، کودکان یتیم  و کودکان بدسرپرست انجام شده است.

قلندرشریف افزود: هر ریال هزینه در این راستا در آینده برای ما هزاران ریال منفعت مادی و معنوی دارد. شناسایی به موقع مشکلات و معضلات خانواده‌های بی‌سرپرست، کودکان کار و کودکان یتیم در آینده ثمره مثبتی خواهد داشت و این کودکان در مسیر مناسبی قرار می‌گیرند.

شهردار مشهد ادامه داد: مجتمع شوق زندگی در حال توسعه بوده و موارد مختلفی در حوزه قضایی و حوزه‌های مختلف در رابطه با کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در حال انسجام است. دستگاه‌های زیادی در این زمینه نقش دارند.

وی عنوان کرد: شهرداری از ابتدا در حوزه‌های سخت‌افزاری، حمایت و پشتیبانی در حوزه‌های مختلف و هم چنین موضوعات مرتبط با کار خودش در حوزه آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی همراه این مجموعه بوده است. ما پررنگ‌تر از گذشته حمایت می‌کنیم و تمام قد در این راستا این پشتیبانی‌ها را ادامه خواهیم داد.

قلندرشریف گفت: ساختمان جدید شوق زندگی تکمیل و مجتمع کامل شده که ساختمان بسیار خوبی است، امیدواریم نتیجه این کار مثبت باشد. خیرین، کمیته امداد و بهزیستی از نظر معیشتی حمایت می‌کنند اما آن چیزی که نیاز است آن‌ها را هدایت کند، توصیه فکری و روحی، مشاوره، هدایت درست و ایجاد زمینه مناسب رشد است که از طریق مجتمع شوق زندگی به خوبی مدیریت و هدایت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha