• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402121712498
  • خبرنگار : 50471

امام جمعه نهاوند:

دانش‌آموزان با شناخت دشمن بر توطئه‌های آنها غلبه کنند

دانش‌آموزان با شناخت دشمن بر توطئه‌های آنها غلبه کنند

ایسنا/همدان امام ‌جمعه نهاوند با بیان اینکه دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس با وجود سن کم، رشادت‌های بی‌نظیری از خود در جبهه‌ها نشان دادند و جاودانه شدند، گفت: دانش‌آموزان با شناخت دشمن بر توطئه‌های دشمن غلبه کنند.

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی پنج‌شنبه ۱۷ اسفند در یادواره شهدای دانش‌آموز نهاوند که در محل مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع ترفندها سعی در نابودی کشور داشتند که به پشتوانه حضور مردم در صحنه همواره ناامید شدند.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس همه اقشار جامعه برای دفاع از کشور بسیج شدند و دانش‌آموزان نیز نقش مهمی در جبهه‌ها داشتند.

مغیثی ادامه داد: دانش‌آموزان با وجود سن کم، با بصیرت و شجاعت در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا و عمل به وصیت این بزرگواران است چراکه آنها راه را به ما نشان دادند و این ما هستیم که باید مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

وی تأکید کرد: دشمنان همواره به دنبال این هستند که نسل جوان را ناامید کنند و آنها را نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت کنند.

مغیثی یادآور شد: امروز وظیفه شما دانش‌آموزان درس خواندن و کسب علم است تا بتوانید برای آینده کشور افراد مفیدی باشید.

امام‌ جمعه نهاوند گفت: آینده کشور برای شما نسل جوان و دانش‌آموزان است و باید بتوانید با شناخت دشمن بر توطئه‌های آنها غلبه کنید.

به گفته وی، دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و فضای مجازی و با جنگ نرم به مقابله با جوانان جامعه ما آمده است تا از پیشرفت کشور جلوگیری کند.

مغیثی خاطرنشان کرد: برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان نقش خانواده‌ها و معلمان بسیار مهم و اثرگذار است و همه باید به این مورد توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: امروز به برکت شما جوانان و با تکیه‌بر دانش بومی در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده‌ایم و چشم جهانیان از این‌همه پیشرفت حیرت‌زده شده است.

امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: این پیشرفت‌ها به برکت ایثار و خون مطهر شهدا و با تلاش‌های جوانان باتقوا و با ایمان این مرزوبوم به‌ دست ‌آمده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha