• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121712562
  • خبرنگار : 50652

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان:

نام خود را بر کاشی‌های حرم امام حسین(ع) ثبت کنید

نام خود را بر کاشی‌های حرم امام حسین(ع) ثبت کنید

ایسنا/گلستان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان با اشاره به ماه مبارک رمضان و ایام سال نو، گفت: چه عیدی بهتر از این که نام عزیزان خود را مهمان حرم امام حسین(ع) کنیم.

صفر معراجی ظهر امروز ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا ضمن ارائه بخشی از فعالیت‌های ستاد در سال جاری، اظهار کرد: الحمدلله در سال جاری مردم مومن و ولایتمدار استان گلستان با وجود همه مشکلات و تنگناهای معیشتی در اهدای نذورات و هدایا برای ساخت و ساز حرم حضرات ائمه علیهم السلام در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا دریغ نکرده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به این امر مبارک اختصاص داده شده، بیان کرد: این رقم نسبت به سال گذشته بیش از یکصد و سه درصد رشد داشته و متعاقب آن به یک هزار و ۲۰۰ نفر تاکنون سند افتخار هدیه داده شده است. 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از جمله فعالیت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات را اعزام نیروهای فنی، تخصصی و ساختمانی دانست و افزود: برای کار در عتبات مقدسه در سال جاری بیش از ۳۳۰ نفر نیرو متخصص اعزام داشته‌ایم. 

معراجی همچنین مدیریت امور مواکب اربعین استان را نیز بر عهده ستاد عتبات عنوان کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۵ موکب اربعینی در شهر نجف، مسیر نجف به کربلا، شهر کربلا، کاظمین، سامرا، حرم طفلان مسلم و مرزهای مهران و قصرشیرین به زوار اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند. 

وی با اشاره به یکی از طرح‌های جدید ستاد برای مشارکت خیرین و مومنین، توضیح داد: در پروژه توسعه حرم امام حسین (ع)  صحن و شبستان حضرت زینب (س) که به حمدالله تا کنون کار اسکلت آن به پایان رسیده و کاشی کاری آن آغاز شده است، طرحی تحت عنوان پویش «کاشی حرم» وجود دارد که مؤمنین و خیرین می‌توانند در آن مشارکت کرده و با خرید یک کاشی نام خود را در این صحن مبارک ماندگار و جاودانه کنند. 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قیمت هدیه هر کاشی را ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: نام خریدار پشت آن نوشته شده و در صحن مبارک حضرت زینب (س) نصب می‌شود، لازم به ذکر است تا کنون تعداد ۵۰۰۰ کاشی در استان گلستان خریداری شده است.  

معراجی با اشاره به ماه مبارک رمضان و ایام سال نو، گفت: چه عیدی بهتر از این می‌توانیم به فرزندان، خانواده و یا والدین خود ویژه عزیزانی که آسمانی شدند و در جمع ما نیستند هدیه کنیم که نام آن‌ها را مهمان حرم امام حسین (ع) کرده و در آنجا جاودانه کنیم، برای خرید تعداد کاشی هیچ محدودیتی وجود نداشته و افراد می‌توانند به نیت عزیزان خود هر تعداد که مایل باشند کاشی خریداری نموده و در این امر خیر سهیم شوند. 

وی در مورد نحوه ثبت نام، توضیح داد: خیرین می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی ستاد بازسازی تحت عنوان www.atabat.org یا از طریق شماره حساب عتبات استان و همچنین مراجعه به ستاد عتبات عالیات شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه اقدام به این امر پسندیده کنند. 

نام خود را بر کاشی‌های حرم امام حسین(ع) ثبت کنید

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha