• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402121712597
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل صمت گیلان:

نمایشگاه بهاره رشت شنبه افتتاح می‌شود/ برپایی ۶۰۹ غرفه عیدانه در گیلان

نمایشگاه بهاره رشت شنبه افتتاح می‌شود/ برپایی ۶۰۹ غرفه عیدانه در گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان عنوان کرد: نمایشگاه بهاره شهر رشت صبح شنبه، ۱۹ اسفندماه در محل نمایشگاه های دائمی رسما افتتاح خواهد شد.

تیمور پورحیدری امروز، ۱۷ اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گیلان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رشت و سایر شهرستان ها، گفت: نمایشگاه بهاره استان گیلان با هدف توزیع اقلام اساسی و همچنین کالاهای مورد نیاز ماه پربرکت رمضان و شب عید مردم در مرکز استان و ۱۵ شهرستان با تخفیف حداقل ۲۰ درصد زیر قیمت بازار برگزار خواهد شد.

وی افزود: افزون بر ۴۰۹ غرفه نمایشگاهی در ۱۵ شهرستان و ۲۰۰ غرفه نمایشگاهی در مرکز استان و در مجموع ۶۰۹ غرفه به عرضه انواع کیف و کفش، شیرینی و شکلات، خرما و زیتون، آجیل و خشکبار، پوشاک و البسه، لوازم خانه و... می‌پردازند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: در کلیه نمایشگاه های استان عرضه کالاهای تنظیم بازاری با نرخ مصوب در اولویت قرار دارد.

پورحیدری همچنین طرح جشنواره فروش فوق‌العاده عیدانه امسال را تشریح و عنوان کرد: علاوه بر برپایی نمایشگاه ها در سراسر استان، ۴۹۵ فروشگاه در طرح جشنواره فروش فوق العاده در کل استان شرکت نموده اند که اجناس خود را با نازل ترین قیمت و با تخفیف حداقل ۲۰ درصدی به مردم عرضه می کنند.

وی همچنین وضعیت بازار مرغ در گیلان را مناسب دانست و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده، در این بخش مشکلی وجود ندارد و مرغ گرم با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

مدیرکل صمت گیلان ادامه داد: برای تنظیم قیمت گوشت قرمز که به دلایل مختلفی همچون کشتار دام مولد و افزایش قیمت نهاده‌های دامی با افزایش نسبی قیمت در کشور مواجه شده، با همکاری جهاد کشاورزی، گوشت منجمد تهیه و توزیع می‌شود.

وی درباره توزیع شکر نیز که روند کاهشی داشته، خاطرنشان کرد: با وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت هماهنگ شده و قرار است شکر مصرفی استان تامین شود و درخصوص لاستیک نیز، برای واردات و توزیع لاستیک‌های با کیفیت مشکلی خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha