• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402121712632
  • خبرنگار : 71951

برگزاری همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی» در ورامین

برگزاری همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی» در ورامین

ایسنا/تهران همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی» در شهرستان ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در نشست نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه (۱۷ اسفندماه) که در حوزه علمیه ورامین برگزار شد، گفت: در ماه های اخیر مردم در مناسبت های مختلف، حماسه خلق کردند.

وی با اشاره به خلق حماسه ماندگار ۲۲ بهمن امسال افزود: دهه فجر امسال متفاوت از سال های گذشته بود و سعی دشمن پس از حادثه کرمان آن بود تا حضور مردمی را کاهش دهند ولی به تعبیر مقام معظم رهبری، مردم دشمن را غافلگیر کردند.

حجت الاسلام محمودی به حضور حماسی مردم ورامین در یوم الله ۲۲ بهمن سال جاری اشاره کرد وگفت: مردم علیرغم گله مندی های که داشته و دارند، یک حضور بی نظیر را ثبت کردند و از این مردم جز این هم انتظار نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، انتخابات را یک رفراندوم بزرگ مردمی در کشور عنوان کرد و گفت: تخریب هایی برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای صورت گرفت اما این حضور عظیم دهن کجی به دشمنان بود و نشان داد این انقلاب در تمام جهات به مردم وابسته بوده و هست.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای پررنگ تر کردن برگزاری برنامه ها توسط مردم افزود: مسئولین در جایگاه حاکمیتی نقش هماهنگی دارند ولی این مردم هستند که نشان می دهند در میدان هستند و وظیفه ما این است که برای مردم فرصت ها را ایجاد کنیم.

حجت الاسلام محمودی بزرگداشت ایام الله را یک ضرورت دانست و اظهارکرد: وظیفه ما زنده نگه داشتن مناسبت ها در طول سال است و حضور پرشور مردم در این ویژه برنامه ها نشان می دهد کشور در مسیر درست حرکت کرده است.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین نیز در نشست نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد، گفت: اساسا انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است که شروع آن بواسطه حضور مردم بوده و تا به امروز در حیات خود مردم نقش آفرینی کرده اند و اگر این پشتوانه مردمی نبود در مقابل این طوفان های سهمگین دوام نمی آورد.

وی افزود: اهمیت پای کار بودن مردم در بدنه اجتماعی، از ویژگی های حکومت اسلامی است و این نقش در انقلاب اسلامی مبرهن و واضح است و در انتخابات ۱۱ اسفند این حضور مایه سرافرازی کشور است.

درویشی در خصوص حضور مردم در انتخابات بیان کرد: در این انتخابات، ۲۵ میلیون نفر تحت شرایطی پای کار انتخابات آمدند که کشور ما تحت شدیدترین جنگ های ادراکی و شناختی بود تا این برتری را از بدنه نظام جدا کنند ولی علی رغم برنامه ریزی منسجم دشمنان علیه حضور مردم، این دسیسه شکست خورد.

فرماندار ویژه ورامین ادامه داد: این انتخابات برای جمهوری اسلامی یک پیروزی بزرگ بود زیرا عملیات های انتحاری پیش بینی شده توسط دشمنان و القای مهندسی شدن انتخابات شکست خورد و در این ایام شاهد هستیم که دشمنان بواسطه این حضور، شکست را پذیرفته اند و صدای آنها در نطفه خفه شده است.

وی در پایان گفت: در شهرستان ورامین همه پای کار انتخابات بودند و از حیث اجرا و نظارت، کم چالش ترین انتخابات را در ادوار گذشته پشت سر گذاشتیم و این بخاطر برنامه ریزی مناسب و هماهنگی دستگاه های اجرایی، نظارتی و امنیتی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha