• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402121712680
  • خبرنگار : 50022

مدیرکل اقتصاد و دارایی البرز منصوب شد

مدیرکل اقتصاد و دارایی البرز منصوب شد

ایسنا/البرز فرزین بهنامی‌فر به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز منصوب شد.

به گزارش ایسنا، رضا خواجه نائینی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز که در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد، گفت: انتصاب مدیران استانی وزارت اقتصاد، براساس فرایند شفاف و مناسبی انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد افزود: ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها دارای تعدد وظایف در حوزه های مختلف از جمله بهبود فضای کسب و کار، سرمایه گذاری خارجی، مولدسازی دارایی های دولت، تسهیلات تبصره ۱۸ و ستاد درآمد و تخصیص استان بوده و با محدودیت‌های نیروی انسانی و بودجه در حال انجام وظیفه هستند.

وی در این مراسم با تاکید بر موضوع مولدسازی دارایی های دولت و اهمیت آن برای دولت و وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: برگزاری جلسات ماهانه سران قوا درخصوص مولدسازی نشان از اهمیت این موضوع دارد و تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی به مدیران استانی در اولویت قرار دادن این موضوع است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد به عمکرد مناسب و کسب موفقیت‌های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در زمان مدیریت رضا جعفری اشاره کرد و ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های وی و نیز حسین جلیل پیران سرپرست سابق اداره کل، بهنامی فر را مدیری سختکوش، توانمند و با تجربه معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت کارکنان، شاهد موفقیت‌های روزافزون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز باشیم.

در ادامه این مراسم، کاوه حدادپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز، موضوع مولدسازی دارایی های دولت را از جمله برنامه های مهم دولت و وزارت امور اقتصادی و دارایی عنوان و بیان کرد: موضوع مولدسازی دارایی مازاد دستگاه های اجرایی در سراسر کشور بویژه استان البرز باید با عزم جدی دنبال شود و امید است با رفع موانع پیش روی دستگاه های اجرایی برای فروش اموال مازاد در استان البرز تسریع داده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز در ادامه به حسن خلق و ویژگی های اخلاقی رضا جعفری مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان البرز اشاره و از زحمات و تلاشهای وی تقدیر و تشکر نمود و انتصاب وی در سمت معاون خزانه دار کل کشور را تبریک گفت.

وی همچنین انتصاب فرزین بهنامی فر در سمت مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز را تبریک عرض و خاطرنشان کرد: بهنامی فر در مدت سرپرستی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز عملکرد خوبی در سطح استان داشتند و امیدوارم ریل گذاری و اقدامات خوبی را که جعفری در استان البرز داشتند را ادامه داده و به رشد و توسعه اقتصادی استان کمک نمایند.

همچنین در ادامه مراسم، بهنامی فر به اهداف و برنامه های این اداره کل در حوزه ماموریت‌های محوله وزارت امور اقتصادی و دارایی در سطح استان البرز اشاره کرد و ضمن تاکید بر عزم جدی دستگاه های اجرایی استان البرز در اجرایی کردن برنامه  مولدسازی دارایی های مازاد دولت در راستای تکمیل طرحهای عمرانی نیمه تمام در سطح استان، خواستار داشتن نگاه ملی و شبه ملی به مسائل استان البرز توسط مسئولین بالادستی کشور شد.

بهنامی فر ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای رضا جعفری مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان البرز و حسین جلیل پیران سرپرست سابق اداره کل، ابراز امیدواری کرد با همراهی کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در محیطی سرشار از آرامش و هم افزایی، سیاست‌های اقتصادی و دارایی دولت، وزارت و استان به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

بهنامی فر، مدیرکلی امور اقتصادی و دارایی استان قزوین را در سوابق خدمتی خویش دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha