• جمعه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402121812940
  • خبرنگار : 50130

امام جمعه سنندج:

حضور مردم در انتخابات مسئولیت نمایندگان را سنگین‌تر کرده است

حضور مردم در انتخابات مسئولیت نمایندگان را سنگین‌تر کرده است

ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج گفت: ملت ایران باوجود تمام هجمه‌های دشمنان با تمام وجود به میدان انتخابات آمدند و زهر تلخ شکست دیگری را به دشمنان چشاندند و آنها را مایوس و ناامید کردند.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج،با بیان اینکه مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات مسئولیت نمایندگان را سنگین‌تر کرد اظهار کرد:مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات پیام همراهی و پشتیبانی محکم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که موجب ناامیدی دشمنان شد.

وی افزود:مردم نجیب کردستان هم با حضور دشمن‌شکن خود در صحنه انتخابات به مردم در داخل و خارج از کشور پیام‌های زیادی دادند.

امام جمعه سنندج، بیان کرد: حضور حماسی مردم در صحنه نشان داد که همواره در انجام مسئولیت خود هرگز کم نمی‌گذارند.

وی ادامه داد: به تمام نمایندگان خبرگان رهبری و نمایندگان مردم در مجلس تبریک می‌گویم و امیدواریم بتوانیم با انجام وظایف و وعده‌هایی که به مردم داده‌اند امانت‌دار واقعی باشیم و قدر این اعتماد را بدانیم.

امام جمعه سنندج اضافه کرد:به عنوان منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امیدوارم بتوانم با خدمت به مردم و تلاش در مسیر پاسخگویی به مطالبات آنها قدردان اعتمادی که بار دیگر به بنده شد، باشم.

وی در ادامه از تمام دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات هم تقدیر کرد و گفت: امروز چهار نفر از علمای اهل سنت در جمع نمایندگان مردم در خبرگان رهبری حضور دارند و این نشان از نگاه ویژه نظام به اهل سنت است.

امام جمعه سنندج از ماه رمضان نیز به عنوان ماه رحمت و مهربانی نام برد و گفت: بزرگترین شب برای عبادت در ماه مبارک رمضان قرار گرفته است.

ماموستا رستمی در ادامه به جایگاه شهدا هم گریزی زد و عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم خطاب به بشریت می فرماید هرگز به شهید لقب مرده ندهید شهدا همواره زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha