• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402121913201
  • منبع : نمایندگی ایلام

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام:

طوفان‌الاقصی موجبات نزدیک شدن ‌مقاومت اسلامی شد

طوفان‌الاقصی موجبات نزدیک شدن ‌مقاومت اسلامی شد

ایسنا/ایلام دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: طوفان‌الاقصی موجبات نزدیک شدن بیش از پیش جبهه مقاومت اسلامی از فلسطین، لبنان، یمن و عراق و ایران شد.

«خدابخش داودی‌نصر» با حضور در ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی که توسط حماس و بخشی از جبهه مقاومت اسلامی انجام شد، نشان داد رژیم اشغالگر صهیونیستی با تمام رموز اطلاعاتی و با اشراف به اینکه باریکه غزه از زمین دریا و هوا در محاصره بود، یک طبل توخالی بیش نیست و بیشتر به لانه عنکبوت شبیه است.

 وی با بیان اینکه طوفان الاقصی نشان داد مقاومت در میان فلسطینی‌ها زنده است و این جبهه توان برخورد قاطع با صهیونیست‌ها را دارد، ادامه داد: عکس‌العمل وحشیانه صهیونیست‌ها در ۱۵۵ روز گذشته، بیش از پیش بر این نکته تأکید دارد که ماهیت این رژیم جعلی قتل و کشتار است و در میانه وحشی‌گری‌هایش نظامی و غیرنظامی نمی‌شناسد.

 دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام افزود: جنایات فجیع صهیونیست‌ها در غزه و کشتار کودکان و زنان در این مدت باعث شده که مردم کشورهای حامی صهیونیسم هم علیه اشغالگران دست به تظاهرات بزنند و بیش از پیش ماهیت این رژیم را بشناسند.

داودی‌نصر گفت: صهیونیست‌ها اهدافی داشتند که یکی از آنها از بین بردن حماس و ساقط کردن دولت مستقل فلسطینی در غزه بود، نه تنها به این اهداف نرسیدند بلکه تعداد زیادی کشته و زخمی داده و تعداد زیادی از ادوات جنگی را از دست دادند و سیستم‌های ارتباطی‌ آن‌ها به هم ریخت، همه این خسارات با ذخیره اندک نظامی حماس انجام شده است که قدرت ایمان رزمندگان این گروه را نشان می‌دهد.

وی با شماتت کشورهای عربی بیان کرد: هرچه حماس و جنبش اسلامی فلسطین در مقابل صهیونیست‌ها افتخارآفرینی و جانفشانی کردند، دول عربی مثل همیشه مایه شرمساری جهان اسلام در منطقه شدند و حتی در مواقعی به صهیونیست‌ها هم کمک کردند، این ننگ تا ابد بر پیشانی حکام عرب بر جا می‌ماند و در تاریخ ثبت می‌شود.

داودی‌نصر اضافه کرد: طوفان‌الاقصی موجبات نزدیک شدن بیش از پیش جبهه مقاومت اسلامی از فلسطین، لبنان، یمن و عراق و ایران شد و همبستگی همیشگی آن‌ها را نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: حتی آفریقای جنوبی با طرح شکایت از صهیونیست‌ها در دادگاه لاهه کار بزرگی در دفاع از حقوق ملت فلسطین و مظلومان غزه کرد.

 دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام افزود: جمهوری اسلامی ایران بر سر پیمان خود ‌مثل همیشه به عنوان بزرگ‌ترین حامی فلسطین و مردم غزه نقش‌آفرینی می‌کند.

وی بزرگ‌ترین درس مردم غزه به جهانیان و دنیای اسلام را این دانست که مردم غزه با مقاومت و دینداری خود بر سر آرمان‌هایشان ماندند و گفت: حماس به قوت خود باقی است و فلسطین پایدار و امیدوار است.

داودی‌نصر عنوان کرد: سازمان‌های بین‌المللی باید تصمیم قاطعی بگیرند و جلوی وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها را بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha