• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402121913308
  • خبرنگار : 71516

ادامه یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری

ادامه یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری

نیروهای رژیم صهیونیستی امروز شنبه باز هم به تعدادی از مناطق کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش ایسنا، نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه به شهر قلقیلیه و طولکرم و اردوگاه نورشمس یورش بردند. درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه نورشمس رخ داد و این نیروها به سمت فلسطینی‌ها تیراندازی کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی طی یورش به اردوگاه نورشمس در شرق شهر طولکرم خط لوله آب در مرکز این اردوگاه و کابل انتقال برق را منهدم کردند که منجر به قطعی برق در خیابان اصلی اردوگاه و قطع اینترنت شد.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین با چهار بولدوزر به غرب شهر طولکرم یورش برده و مناطقی در آنجا را تخریب کردند و در اطراف این شهر ویرانی گسترده‌ای را بر جای گذاشتند. سربازان رژیم صهیونیستی همچنین شروع به تیراندازی در شمال این شهر کرده و مانع فعالیت خبرنگاران شدند.

خبرنگار الجزیره از وقوع درگیری‌ها و انفجارهایی در اطراف اردوگاه نورشمس خبر داد. نیروهای رژیم صهیونیستی به محله‌ها و کوچه‌های این اردوگاه یورش بردند و درگیری‌هایی میان آنها و جوانان فلسطینی رخ داد.

گردان‌های القدس در طولکرم نیز اعلام کرد نیروهایش با گلوله و بمب با نیروهای صهیونیست مقابله کردند. گردان‌های القدس یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را با بمب طی یورش آن‌ها به اردوگاه نورشمس منفجر کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی با گلوله آمبولانس هلال احمر فلسطین در اردوگاه نورشمس را هدف قرار دادند.

نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر قلقلیه نیز به تعدادی از منازل شهروندان یورش برده و از ساکنان بازجویی کردند.

به نقل از العربی الجدید، صبح جمعه نیز محمد عادل الشلبی، اسیر آزاد شده فلسطینی در غرب جنین به دست نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. نیروهای رژیم صهیونیستی جمعه منزل وی را محاصره کرده بودند.

شامگاه جمعه نیز سه فلسطینی در جریان یورش ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از کرانه باختری زخمی شدند. به گفته منابع نیروهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی در نزدیکی ایست قلندیا در شمال قدس تیراندازی کردند. همچنین یک جوان ۲۰ ساله در نزدیکی شهر نابلس زخمی شد. یک فلسطینی نیز در منطقه مسافر یطا در جنوب شهر الخلیل به دست نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی شد.

شامگاه جمعه درگیری‌هایی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در روستاهای جلبون و رمانه رخ داد. این نیروها به روستاها و شهرک‌های جنین یورش بردند و به سمت منازل و شهروندان تیراندازی کردند.

بعد از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در هفت اکتبر ارتش این رژیم عملیات خود را در کرانه باختری شدت بخشید که تاکنون به شهادت ۴۲۵ نفر و زخمی شدن ۴۷۰۰ نفر منجر شده است. همچنین از هفت اکتبر تاکنون ۷۴۹۰ نفر در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha