• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121913466
  • خبرنگار : 50642

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

نقش پدرانه آیت‌الله واعظ طبسی از نقش‌های مهم ایشان در خدمت بود

نقش پدرانه آیت‌الله واعظ طبسی از نقش‌های مهم ایشان در خدمت بود

ایسنا/خراسان رضوی مصطفی فیضی گفت: در دوران تولیت فقیه آستان و سایر مسئولیت‌هایی که همه ما به آن واقف هستیم، از بزرگترین نقش‌های ایشان می‌توان به نقش پدرانه ایشان در آستان و استان اشاره کرد.

مصطفی فیضی امروز ۱۹ اسفندماه، در مراسم نکوداشت عالم مجاهد مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی(ره) که در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تکلیفی مستمر برای تمامی ما به ویژه مدیران آستان قدس رضوی است که نگاه و تجلیل خود را به دوران خدمت ایت‌الله واعظ طبسی فراموش نکنیم.

وی اضافه کرد: از روزهای ابتدایی فعالیت جناب مروی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی همیشه به خدمات آیت‌الله واعظ طبسی توجه داشتند و در جلسات نام ایشان برده می‌شود.

فیضی تصریح کرد: لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت‌های بی‌وقفه این یار صادق انقلاب در طول حیات و به صورت مشخص در زمان حدود ۴۰ سال خدمت در مقام تولیت آستان قدس رضوی و نمایندگی مقام معظم رهبری در خراسان بزرگ به‌قدری زیاد است که امکان بیان، طرح و توزیع آن مقدور نیست.

فیضی ادامه داد: لازم به ذکر است که در دوران تولیت فقیه آستان و سایر مسئولیت‌هایی که همه ما به آن واقف هستیم، از بزرگترین نقش‌های ایشان می‌توان به نقش پدرانه ایشان در آستان و استان اشاره کرد. زیرا همراهی، همکاری و همدلی با مدیران استان بسیار مهم است و ایشان با حدود ۱۰ استاندار که در زمان تولیت ایشان در استان خدمت کردند، ارتباطی دلسوزانه و موثر برقرار کرده بودند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: علاوه بر موارد گفته شده ایشان لحظه‌ای از خدمت به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در ابعاد مختلف کوتاهی نکردند و آنچه که امروز در آستان قدس رضوی و حرم مطهر امام رضا(ع) مشاهده می‌کنیم، بخش‌های قابل رویتی از خدمات این یار صادق انقلاب محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه گرد هم آمده‌ایم تا از نام این بزرگمرد ساحت انقلاب، کشور و آستان به نیکی یاد کنیم. همچنین امیدوار هستیم که در این روش و منشی که امروزه تولیت معزز دستور آن را صادر کرده‌اند، بتوانند همچنان این عالم بزرگ خدمات بزرگی را در نظام استمرار بخشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha